Kon het weer niet laten   11 comments

Gistermiddag ging ik op de terugweg van de boodschappen voor het weekend ook even bij de dierenwinkel aan om KVV voor Diesel te kopen. Zijn vak in de vriezer was nl. helemaal leeg. En toen ik daar was zag ik hem weer. De kip. Weken lang ben ik langs de roze kip gelopen, heb hem opgepakt, gegrinnikt, de verleiding weerstaan en hem teruggelegd. Maar vanmiddag lagen er ook een witte en een blauwe. En die blauwe heeft me de das om gedaan. Ik kon niet langer weerstand bieden aan de drang om dat idiote ding voor Diesel te kopen. Met voor mezelf ook nog de smoes, dat hij al haast geen knuffels meer heeft. En dat hij toch een beetje zielig is, omdat de ratjetoe niet doorging en omdat hij de laatste tijd steeds maar een uurtje per dag los in bos en veld mag rondrennen, omdat mijn knie het niet veel langer volhoudt en …… en ……… en ………… Allemaal flauwekul natuurlijk. Ik vond dat gekke pluchen geval gewoon leuk èn er zit geen piep in, zoals er in zijn inmiddels door het daarop spelen van Sinterklaasliedjes gesneefde neushoorn zat en, ik weet niet voor hoe lang nog, in zijn eend zit.

Nou, ik heb het geweten. Nadat hij er eerst heel leuk mee gespeeld heeft, heeft hij zodra ik even met de benen omhoog op de bank zat, achter mekaar eend en kip op mijn schoot gedeponeerd en vervolgens zichzelf eroverheen gedrapeerd, waarna hij zielstevreden in slaap is gesukkeld. En daar zat ik dan met 33 kg hond + knuffels op schoot. Daar kon ik natuurlijk geen foto van maken, dus hier dan maar eentje van het spul in zijn mand.

Posted 18 december 2011 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , , , , ,

11 responses to “Kon het weer niet laten

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een grote glimlach van oor tot oor, wat een gezellig blog Bea. Hahaaaaaa!!!! die ki[ is geweldig. Had hem ook niet kunnen weerstaan. Fijne zondag en liefs.

  2. Haha feestelijke kip voor Diesel !

  3. Ik kan weer reageren ?????

  4. dat heb je goed gedaan
    en zolang hij zoet is met dat beestje
    heb jij toch een beetje rust voor de knie , of nie(t)
    fijne dag

  5. Bij foto 1 vroeg ik me even af hoe groot dat ding is🙂

  6. Diesel blij en daar gaat het dan ook om, maar jij vind die kip toch wel errug leuk Bea anders had je wel wat anders gekocht😉 Mandy heeft nog steeds haar eerste knuffel(tjes) diverse keren aan elkaar gezet maar er kan nog mee gegooid worden! Onze hondenkinderen vinden knuffels dus nog steeds geweldig!

  7. Hahahahaha…..nu heb je ook een eigen knuffeltje Bea! Hij is hartstikke leuk.

  8. whahaha!!!! wat een grandioze kip!!! hij is leuk!! De drang ken ik, alleen dan niet omtrent het kopen voor de hond, maar voor een meisje dat nu nog ergens ver weg woont…. dr kan geen knuffel meer bij😉

Geef een reactie

