Bijna gezinsuitbreiding   6 comments

Het leek er even op. Was in de keuken met het eten bezig. Hoor ik ineens Diesel blaffen! Niet normaal meer. Loop erheen en wat dacht je wat? Zie ik voor de onderste ruit in de deur een klein zwart/wit hondenkoppie met een dropneusje en vochtige bruine oogjes, laaiend enthousiast zo van: laat mij er in. :verliefd: Het wou en het moest en het zou naar binnen. ::D Maar voor we het wisten verscheen er uit het niets (het was donker, had buitenlicht niet aan) een grote hand, die – wel een beetje tot onze spijt – het hondje weghaalde. :???: Toen zijn we maar weer overgegaan tot de orde van de dag. Hoewel, het is natuurlijk niet elke dag dat ik voor de 2e keer op rij wild eet. Dit keer met macaroni en een heerlijke wijn uit Wallis, die Lennart en Tamara van hun vakantie in Zwitserland voor mij hadden meegenomen. Smaakt perfect bij wild. ::D

Posted 26 december 2011 by Cybermum Netherlands in Beestenboel, Diesel, mijn Drent

6 responses to “Bijna gezinsuitbreiding

Subscribe to comments with RSS.

  1. smakelijk
    en ja wie weet zorgd Diesel zelf ooit nog voor gezins uitbreiding
    fijne avond

  2. Leuk verhaal. Ik krijg alleen katten van anderen die bij mij naar binnen willen 🙂

  3. Bij het lezen van de titel dacht ik even dat Diesel zich bijna had bewezen, maar zo’n lief klein hondje wat voor je deur staat is toch beter, jammer dat het al zo snel werd weggepakt, maar je hebt het toch even goed kunnen bekijken. Zo te lezen heb je heerlijk gegeten en dat er een stukje voor Diesel bij was neem ik gewoon aan 😉

Geef een reactie

