Knie, update 5   6 comments

Gisterochtend had ik mijn 3-maandelijkse controle-afspraak bij de huisarts. Ik kwam daar dus niet voor de knie, maar hij vroeg wel hoe het nu ging. Het bleek dat hij nog geen bericht had gehad van de orthopeed, dus heb ik hem zelf maar even op de hoogte gebracht van de jongste ontwikkelingen. Overigens was datgene waar ik voor kwam OK .

De fysio had vorige keer gezegd dat ik een dag voor de volgende afspraak de pleisters/tape er af moest halen. Dat moest dus gisteren gebeuren. Daar heb ik maar wel even mee gewacht tot ná de boswandeling met Diesel. 😉

Vanmiddag had ik dus weer een afspraak met de fysio. Hij was niet ontevreden. Hij kon zien dat ik geoefend had en zag 15% verbetering. Als dat elke keer zo gaat denkt hij toch dat ik met 5 à 6 keer weer op 100% zou moeten kunnen zitten. Tenzij, wat hij ook mogelijk achtte, het iets langzamer gaat. Vanmiddag heeft hij voorzichtig geprobeerd de knie wat verder door te buigen. Gelukkig niet in één keer een heel end doorgedrukt. Omdat ik had aangegeven dat ik ‘s-nachts niet meer wakker wordt van de pijn, heeft hij de knie daarna niet opnieuw ingetaped, maar hij zei er bij dat hij dat misschien de volgende keer (vlg. week donderdag) wèl weer gaat doen. Heb een paar nieuwe oefeningen gekregen om te doen.

Posted 5 januari 2012 by Cybermum Netherlands in Gezondheid en welzijn

6 responses to “Knie, update 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat zijn in ieder geval hoopvolle berichten voor jou Bea. Beterschap verder

  2. Mooi dat je vooruit gaat.Succes met de oefeningen. Fijne dag Groetjes Anna

  3. Fijn dat er verbetering in zit Bea en hopen dat het doorzet!

  4. ja ik ben geslaagd voor theorie
    en dat is voor ons oudjes het moeilijkste
    praktijk wordt afgesproken tussen ons rooster buro en de luchthaven
    als het kan voor mijn verjaardag want op die datum verloopt mijn huidige sleepbevoegdheid
    komt goed
    welterusten

  5. Fysio kan wonderen doen! Hoop dat het alleen maar vooruit gaat met je knie. Wat een zware beproeving om zoiets te hebben.
    Gelukkig hou je van wandelen..dat is denk ik toch ook het beste oefening, goed bewegen.
    groetjes Traceyx

  6. Hey leuke music van Bach!!

Geef een reactie

