Het wil maar niet lukken   5 comments

Het gaat de laatste tijd steeds weer mis. Elke dag neem ik mij voor ‘s-avonds eens wat eerder naar bed te gaan. En het is of de duvel ermee speelt, bijna elke avond wordt het weer later dan de bedoeling was.

Neem nou gisteravond. Na de laatste uitlaatronde van Diesel installeert hij zich in de bench en ga ik nog wat opruimen, zet de vaatwasser aan, pak mee wat naar boven moet, doe het licht beneden uit en klim de trap op. Nadat ik eerst het e.e.a. op z’n plek heb gelegd/-zet, kruip ik nog even voor de computer om m’n mail en wat blogs te checken en te kijken of er nieuws is dat ik wil lezen. Van het één komt het ander en ik merk een paar regeltjes op, die mij intrigeren. En dáár gaat het dus mis. Ik duik er in en ga van alles uitzoeken. Dan schrijf ik een post voor m’n eigen blog, maar het laat me niet los en ik zoek en lees verder en dan ……….. is het ineens half twee en lig ik nòg niet in m’n bed. Dat deed ik toen dus maar gauw, want ik had al een pijnstiller geslikt omdat m’n knie ineens weer meer opspeelde *) en ik toch wel graag een paar uur wilde slapen.

 

*) Waarom? Misschien te lang gewandeld met Diesel? Verkeerde beweging gemaakt, toen ik ‘s-middags schrok van de telefoon en te snel opstond om die op te pakken? Het weer? Te enthousiast m’n oefeningen gedaan? Kweenie.

5 responses to “Het wil maar niet lukken

Subscribe to comments with RSS.

  1. Misschien moet je voor het naar bed gaan maar een paar flinke neuten nemen Bea, dat help vast om tot rust te komen……hahahaha!

  2. Herkenbaar, naar bed gaan duurt soms uren als je nog even een kijkje op de digitale snelweg neemt.

  3. Herkenbaar….maar nieuwsgierige aagjes die naar bed moeten zouden eigenlijk een pcverbod moeten krijgen 😉 Hoor mij…..
    Over Aagjes gesproken…. je krijgt volgende week een sneakpreview van joenoowwat :)))
    Beterschap met je knie lief. X San

  4. Hier nog iemand met een chronisch slaaptekort Bea. De wekker loopt om kwart voor zeven af. Naar m’n werk, 4 dagen per week sporten na m’n werk, thuiskomen, eten koken en dan is het ong 20.30 uur als ik zit. En nooit voor middernacht in bed moor als de wekker weer gaat is het huilen hoor 😦

  5. mogge Bea
    ja echt een bekend verschijnsel
    en het enige medicijn er tegen is , de pc uit laten en je bed in gaan
    suc6 vanavond
    en nu een fijne dag

Geef een reactie

