Weinig nieuws   3 comments

De MT heeft gelijk gekregen, ik heb idd meer last van de knie, dan voor de behandeling van gistermiddag. Maar ik hou het nog wel vol.

En ik ben weer eens trots op Diesel. Gisteren in het bos heb ik hem terug bij me kunnen roepen, toen er een ruiter (meisje) te paard verscheen met daarnaast een man op een fiets. Hij was buiten mijn zicht. (Ze waren nog een eind van de kruising van wegen vandaan.) Ik hoorde blaffen, dus ik riep zijn naam en floot hem in. En dat terwijl ze met z’n 3-en waren, want ik kreeg bijna op dezelfde plek als vorige keer een telefoontje van Hermien en zij en haar labs voegden zich weer bij ons. Alleen kwamen ze ons nu niet achterop maar tegemoet.  Haar honden kwamen trouwens ook keurig terug. Zij zijn met ons meegelopen, omdat wij onze ronde er bijna op hadden zitten en ik het echt niet langer vol kon houden. Wij zijn toen naar huis gegaan en zij is met Izzy en Lola nog een klein rondje gaan lopen.

Overigens stapten/reden het meisje op haar paard en de man op de fiets heel ontspannen door, vóór ons langs, want wij stonden dus in een zijweg. En aan hun gezichten te zien was hun ontmoeting met de honden daarvoor goed verlopen. 🙂

Posted 13 januari 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Gezondheid en welzijn

Tagged with

3 responses to “Weinig nieuws

Subscribe to comments with RSS.

  1. ha die Bea
    ja respect voor elkaar
    en voor de natuur
    eigenlijk voor alles wat zeg in mijn kinder jaren normaal was
    zouden velen weer eens moeten krijgen , zou goed zijn

    dat zie je nu aan de honden de ruiter en de fietser
    die hebben respect voor elkaar
    wens je een fijne dag
    en sterkte met de knie

  2. knietje komt wel goed denk ik. wat honden betreft ik ben gek op ze maar ik heb altijd een hekel gehad aan honden die loslopen en dat komt inderdaad door mensen die hun hond niet onder commando hebben, lopen ze een beetje te schreeuwen of hun hondje alsjeblieft wil terug komen. Daarbij ben ik altijd een beetje huiverig voor vreemde honden, je weet immers maar nooit. Ik heb een lieve partner die ooit gebeten is door een hond en ik voel hoezeer hij verkrampt als er ineens een hond om de hoek komt rennen. Hoe dapper hij ook doorloopt, Goed van je dat Diesel wel zo goed luistert maar dit zijn toch wel onverwachte ontmoetingen die ik liever uit de weg ga.

  3. Hoop dat je ook trots ben op jezelf 🙂
    Ze zeggen toch als de hond goed luisterd dan komt dat door de eigenaar.
    Ik kijk wellas naar die programes op TV.. mensen die zeggen dat een hond hast niet te trainen is
    en dat hij niet goed luisterd maar jah al gauw komen ze achter dat het meeste werk bij de eigenaar ligt
    en niet zo zeer bij de hond.. wel interesant!
    Sterkte met je knie Bea..hoop dat het je er minder gauw last van heb.

Geef een reactie

