Ze heeft talent   6 comments

In dit filmpje treedt mijn (oudste) achternichtje Winter op tijdens het laatste “open podium” dat ze meemaakte op de lagere school  “De Tjalk” toen het gezin een jaar in Nederland woonde, vanwege een studie van papa Joe. Inmiddels wonen ze weer in Amerika.

Natuurlijk ben ik zwaar bevooroordeeld, maar ìk vind dat ze talent heeft. Vinden jullie ook niet?

Posted 20 januari 2012 by Cybermum Netherlands in Varia

Tagged with ,

6 responses to “Ze heeft talent

Subscribe to comments with RSS.

  1. Erg leuk om je achternichtje te zien en te horen Bea, het is een knap meiske en ze lijkt me ook lief! Over het zangtalent kan ik eigenlijk niets zeggen, de bewegingen zijn prima maar haar stemmetje is nog wat klein als je begrijpt wat ik bedoel, het is in ieder geval een achternichtje om trots op te zijn.

  2. ze lijkt er plezier in te hebben en dat is toch het belangrijkste, ik moet zeggen het is volgens mij wel niet het makkelijkste liedje.
    en het lijkt me toch moeilijk omdat het voor haar dan toch wel een vreemde groep is, niet zoals onze kinderen die al jaren bij elkaar zitten , dat is toch wel even blootgeven hoor. petje af.

  3. Leuk om je achternichtje zo te zien Bea, nog even een beetje oefenen…..en de eerste CD komt eraan hoor!

  4. Het muziekje klonk nogal vreemd totdat ik in de gaten kreeg dat Bach ook vrolijk mee stond te spelen 🙂
    Hartstikke leuk en doet me denken aan de jaren dat onze eigen kids meededen in mini playbackshows

  5. Natuurlijk is het een pracht om je kleindochter zo te zien
    maar ik vind van al dit soort programma’s te veel te veramerikaniseerd
    zeg ik dat goed haha
    acht wat geniet er van
    welterusten

Geef een reactie

