Ouwe foto’s   5 comments

Door een topic op het Drentenforum kwam ik toevallig vanochtend deze ouwe foto tegen. Niet schrikken: een nog jonge mum met een afro-kapsel.

Afro-2 me and my Duveltje feestjuh-2

Jaja, in die tijd was mum d’r wilde haren nog niet kwijt. 😉

 

Posted 21 januari 2012 by Cybermum Netherlands in Varia

5 responses to “Ouwe foto’s

Subscribe to comments with RSS.

  1. ha die Bea
    ja leuk zo door oude foto’s streunen
    staat hje goed hoor die mooie krullen
    geniet het weekend

  2. En iedere keer schrik ik me rot als die klassieke muziek begint te spelen als toevalligerwijs mijn geluid aanstaat 🙂

    Erg leuk Mum. Ook grijze haren kunnen nog errug wild zijn

  3. Die jonge mum zag er bijzonder leuk uit en die wilde bos haar stond haar geweldig, echt leuk om te zien Bea!

  4. wauw..ben jij dat Bea..? mooi haar hoor, helemaal een mooi vrouw!!

Geef een reactie

