Kadootje   11 comments

Even een wat leuker topic. Omdat mijn vorige energieleverancier na een fusie/overname geen groene stroom meer leverde, ben ik overgestapt naar een andere die wel groene stroom garandeert. Bovendien is die nieuwe ook nog goedkoper.

Nu kreeg ik van de nieuwe leverancier een leuk kadootje: nl. een pocket camcorder. Daar moest natuurlijk nog wel een geheugenkaartje in en van de week ben ik daar eindelijk aan toe gekomen. Geheugenkaartje er in, geformatteerd en klaar. Vanmiddag tijdens de boswandeling heb ik dan uitgeprobeerd hoe één en ander werkt. Alleen was ik stomweg vergeten het beschermend plasticje voor de lens weg te halen en de beeldkwaliteit is er dan ook naar.

Enniewee, voor wat het waard is, hier is het eerste filmpje:

En nou nog zien dat ik een gratis MP4 converter vind.

En dat is ondertussen gelukt. 🙂

Posted 27 januari 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

Tagged with , ,

11 responses to “Kadootje

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zoekaktie in google “free mp4 converter” levert verscheidene links op Bea.
    Nog even en je krijgt zo’n toestel bij een pak afwasmiddel 🙂 Het kost allemaal niets meer.

    Overstappen doe ik niet hoor, als iedereen net zoveel energie verbruikt als ik hebben we helemaal geen groene energie nodig

  2. Ondanks plastic hoesje genoten van het filmpje. Goed te zien hoe onze hondjes genieten samen tijdens de boswandeling. Succes morgen met Diesel.

  3. leuk hè en de volgende zonder plastiek is al iets om op te verheugen

  4. en is de stroom ook groen , kan je dat ook filmen ?
    ik vertrouw die lui nog minder als ik ze zien dan dat ik ze niet kan zien
    als met stroom die ik krijg die zie ik ook niet
    welterusen en een goede nachtrust
    trouwens die camcorder is nog van de winst van de vorige kleur stroom

  5. jullie kunnen “kiezen” waar je stroom koopt,wij moeten maar afwachten of het geleverd word
    wat een wereld om te lachen maar jij hebt een leuk kadootje veel plezier en ik zie het wel.
    wens je een goerd weekend.

  6. Plasticje daargelaten………valt wel mee hoor. Wat énig: Ik hoor je weer us en zie je in actie. Wat is Diesel toch een prachthond!
    xsjer

  7. Kan je nagaan hoe leuk de filmpjes worden zonder het plasticje 😉 Dit ziet er al leuk uit! Zelf ben ik een paar jaar geleden overgestapt op groene stroom en gas, misschien wel een verstandsverbijstering omdat ik het nooit echt kan weten, maar afijn ik heb nu één leverancier en dat is wel makkelijk evenals de slimme meter die eerdaags door iedereen genomen moet worden en dan maar zien hoe slim die meter in werkelijkheid is, tot nu toe geen klagen en als er aanbieders zijn met véél goedkopere stroom en gas dan wordt het een paar maanden later bij hen toch ook duurder.

  8. Het is best een leuk filmpje geworden hoor Bea, en dat plastic beschermlaagje nemen we gewoon op de koop toe. Nog even oefenen, en je komt in aanmerking voor een Oscar!

Geef een reactie

