Filmpjes clubmatch   6 comments

Nog even over zaterdag. Wij waren gelukkig als eerste aan de beurt om in de ring te verschijnen en toen was het nog niet op zijn drukst. Ik was blij dat het achter de rug was en Diesel kon verder mooi rustig in de opvouwbare bench liggen die Roos ook al voor ons had meegenomen.

Ik heb een stuk of wat videootjes opgenomen. Die moest ik eerst converteren van MP4 naar WMV, toen uploaden. Dat heb ik eerst gedaan met die waar Roos met haar ouwetje Dagmar in de ring was. [Dagmar is 2e geworden bij de veteranen. De Drent die 1e werd was (pas) 8 jaar. Dagmar is 11,5.]  Die heb ik vervolgens opgestuurd.Daarna heb ik dat gedaan met die van haar met Diesel.

Hier zijn dus 4 filmpjes van Diesel in de ring. Wij denken dat dit een aardige indruk geeft van hoe zoiets in zijn werk gaat. Voor degenen die dat niet weten dus. En zij die het wel weten hoeven zich niet in te houden en mogen natuurlijk ook gewoon kijken. 🙂

 

O en maandagmiddag in het bos kwam ik mw. T. met haar hondjes weer tegen. Toen zij met Britt aan de beurt was was ik al weg, daarom kon ik het niet melden, maar Britt had dus een ZG (=zeer goed).

Posted 31 januari 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with ,

6 responses to “Filmpjes clubmatch

Subscribe to comments with RSS.

  1. mogge Bea
    ja dit geeft een goed beeld hoor
    en valt mij op dat er met zoveel afleiding door soortgenoten , weinig geblaf te horen is
    en dt ook Diesel zich niet liet afleiden
    mooi gedaan

  2. ben ik nog ff
    zie dat moatje en maotje beiden kan
    dank je

  3. Goede morgen Bea. Leuke filmpjes . Je krijgt een goed beeld wat er allemaal te beleven is en net wat Karel al zegt weinig geblaf. Je camcorder doet het goed zo te zien. Leuk. Heb je geen videobewerking programma, zodat je alles achterelkaar kunt plakken. De filmpjes op zich duren niet zo lang en geeft dan wat een rustiger beeld. Groetjes Anna

  4. Echt leuk om te zien Bea, en Diesel maar kwispelen, die heeft er dus totaal geen hekel aan en dat is natuurlijk heel erg fijn. Voor sommige rassen vindt ik dit soort keuringen een regelrechte ellende, ik ben heel vaak in Leeuwarden in de Frieslandhal geweest bij keuringen maar het was kammen, optutten en wachten, vooral heel lang wachten voor de hondjes. Vooral de hondjes met lange vachten vind ik echt zielig ze mogen geen rust hebben want dan zitten er weer wat haartjes verkeerd, zoals het hier gaat is het leuk maar praat me niet van honden en paardenkeuringen, ik heb er al eens een blogje over geschreven en ik ben er met honden nog nooit naar toegegaan, laat ze maar lekker hond zijn en geen opgeprikte eigendommen.

  5. Valt me net al Ann op dat het er allemaal ongedwongen aan toe gaat.

  6. Leuk om deze filmpje te maken Bea, zo kan je allemaal nog eens rustig bekijken. En inderdaad, het ziet er lekker ongedwongen uit.

Geef een reactie

