Opkikker   1 comment

Toen ik er eind vorig jaar over dacht om me in te schrijven voor de clubmatch in januari zag ik deze en  dacht: waar maak ik me in vredesnaam druk over.  😉   🙂

Trouwens, bij de clubmatch afgelopen zaterdag is er ook nog een mevrouw gevallen. Heb niet gezien hoe het kwam, maar schrok er wel van.

Posted 1 februari 2012 by Cybermum Netherlands in Beestenboel, Varia

Tagged with ,

One response to “Opkikker

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een goed filmpje Bea, de hond die viel was natuurlijk nep maar wel erg leuk om de reacties van de kijkers te zien 😉 De poedel is totaal klaar voor het grote werk, arm dier die wordt vast uitgelachen door de andere honden. Ik neem maar aan dat de vrouw die is gevallen bij de clubmatch zal er ook wel goed vanaf gekomen zijn, anders had je het wel gehoord en tsja iedereen kan vallen en als het in de loop van de week gaat sneeuwen wordt het glad en dus uitkijken, hou je haaks Bea en denk erom dat je niet valt als het wel glad wordt!

Geef een reactie

