Recepten gedroogde voeding   2 comments

Weet je nog dat ik in mijn post “Inspiratie en lekkere luchten” schreef over een site met recepten voor gedroogde voeding voor hikers en bikers etc.?  Dit is die site.

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

Posted 3 februari 2012 by Cybermum Netherlands in Eten en drinken

Tagged with , , ,

2 responses to “Recepten gedroogde voeding

Subscribe to comments with RSS.

  1. heb de site ff bij de fafo’s gezet
    ik maak iets anders voor het weekend
    namelijk een pannetjes ratatouillie
    en vanavond heb ik paela
    smakelijk en een fijne avond

  2. Ik ga voor vers Bea. Winkels zijn altijd in de buurt 🙂

Geef een reactie

