Nòg een uitstel   7 comments

Vandaag zou ik met 2 andere vrouwen en hun honden, een Gammel Dansk Hønsehund  (wij zeggen Gammele Deen 😉 ) en een kruising Drentsche Patrijs/Duitse Staande Langhaar lekker gaan wandelen op het Galgenveld in Borculo.

Gisteren heeft V. afgezegd. Zij woont in het Westen van het land en er werd gewaarschuwd dat je niet de weg op moest gaan, tenzij dat strikt noodzakelijk was. Hoewel zij eerst niet van plan was zich veel van het weer aan te trekken is zij gelukkig zo verstandig geweest om de afspraak maar af te zeggen. Er komen nog genoeg gelegenheden om samen te gaan wandelen.

Zèlf heb ik het nog even willen aanzien, maar met de waarschuwing over de toestand van de wegen in het achterhoofd en het bericht van H. vanmorgen dat het er erg druk was, heb ik ook maar m’n verstand gebruikt en haar  gezegd dat ik toch ook maar niet zou komen.  Ik wil niet riskeren dat er een ongeregeld zootje honden tegen m’n knie aan knalt. Eerst maar eens zien dat die weer in orde komt.

En i.v.m. de toestand van de wegen ga ik vanmiddag ook maar niet naar Pa. Hij begrijpt dat wel.

Posted 5 februari 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Gezondheid en welzijn

Tagged with

7 responses to “Nòg een uitstel

Subscribe to comments with RSS.

  1. helaas… over 2 wkn heb je weer de mogelijkheid

  2. Onder deze omstandigheden,is het heel begrijpelijk dat het niet door ging Bea. Voor je lol ga je nu echt de weg niet op hoor. Maar van uitstel hoeft natuurlijk nog geen afstel te komen.

  3. In deze regio zijn de wegen mooi schoon hoor. Gisteren ook nog even in het bos geweest maar met je gehandicapte knie doe je er verstandig aan om de boel nog maar even op z’n beloop te laten Bea

    • Wij gaan, een enkele uitzondering daargelaten, wèl elke dag hier naar het bos. Dat is niet zo ver en dat durf ik nog wel aan. Bovendien is het veel gemakkelijker voor mij om Diesel los te laten lopen dan aangelijnd. Ik in m’n eigen tempo en hij kan heen en weer vliegen, apportjes zoeken, we kunnen andere korte traininkjes doen en soms kan hij dollen met een paar andere honden, waardoor hij toch genoeg beweging krijgt. Het is daar door de week ook absoluut niet druk en op zondag alleen maar als het erg mooi weer is.

  4. De wegen zijn hier volgens de berichten best goed te berijden Bea, maar hier waar ik woon is het spekglad dus ik ga niet met de auto op weg, gister zag ik iemand wegrijden die vreemd slipte en dan heb ik meteen genoeg! Wees maar voorzichtig met je knie er kan zo maar wat gebeuren en dan ben je echt terug bij af, nog een poosje en dan kan je weer genoeg wandelen. Een fijne warme avond gewenst met je hondenkind, liefs, Ann.

  5. ja geen risico nemen

  6. Verstandig besluit! Er komt wel weer een kans. Je knie is belangrijker anders kún je de vlg keer niet eens.
    ♥Sjer

Geef een reactie

