Restverwerking   8 comments

Tsja ….. en als je dan vanwege het weer (die vreselijke regenperiode, weet je nog?) of een kapotte knie wat meer tijd met verplichte rust moet doorbrengen ………… Hoe het met jullie is weet ik niet, maar ik wil in dat geval dan ook wel eens wat anders doen dan altijd maar lezen. Dus ga ik snuffelen in dozen en manden. Daar is altijd wel iets te vinden waar ik wat mee kan. Breien is natuurlijk geen optie met een jonge hond, dus heb ik maar weer eens iets anders verzonnen.

Déze kennen vaste lezers nog wel. De varen is alleen een flink stuk gegroeid, in zijn wasmachinedeurtje.

      

En inmiddels heb ik restjes leer, ouwe lange veters en een ouwe rits die ik altijd bewaard heb verwerkt tot dit tassie:

    

Posted 7 februari 2012 by Cybermum Netherlands in arts and crafts, Hobby

Tagged with , ,

8 responses to “Restverwerking

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het houdt je van de straat Bea.🙂 leuk hoor.

  2. Leuk Bea allerlei knutselwerkjes doen, je hebt een grappig tasje gemaakt en de varen ziet er prachtig uit zo komt de tijd wel om!

  3. crea bea!!!!! leuk hoor! hoe ga je je eigen lijn noemen? diesel is al een bestaand merk spijkerbroeken…bedi? (bea-diesel)

  4. “Kreatief met KURK” 🙂
    Crea bea klinkt ook goed🙂

  5. De varen is flink uit de kluiten gewassen hoor Bea. Als het straks voorjaar is kan je mooi met je eigen gemaakte tasje flaneren…HA!

  6. Bea , ik wist niet dat jij zo creatief was , prachtig tasje hoor
    en ja die varen is ook mooi ,maar mag wel wat bij geknipt worden , geef het maar een leuk moddeletje
    suc6 met de knie oefeningen en een fijne dag

  7. Ja de varen doet het goed in de wasmachine pot. CreaBea vind ik ook wel een leuke naam voor jou bedacht. Als de winter nog lang duurt komen er vast nog wel meer van die leuke hebbedingetjes. Mijn naaimachine heeft de geest gegeven. Dus ik ben nu druk mijn nieuwe naaimachine te leren gebruiken. Fijne dag Groetjes Anna

  8. leuke tas geworden , tjs zo blijf je vanalles verzinnen om bezig te blijven. die varen is ook heel mooi.
    groetjes marion

Geef een reactie

