Knie, update 10   9 comments

En eentje waar ik heel blij mee ben. Op het ogenblik is er een verbetering van 60% bereikt. Maar volgens de MT wordt het geen 100% en ga ik blijvend 10% missen. Ik vind dat daar best mee te leven valt. Na enig heen en weer gepraat hebben wij besloten, dat ik de resterende 30% verbetering zelf ga proberen te verwezenlijken.

Wel heeft hij vanmiddag de knie opnieuw ingetaped. Nu met een ander soort tape en daar overheen voor de stevigheid weer paar lange, brede pleisters. Ik moet het er zo lang mogelijk op laten zitten. Als het er zo 3 dagen (of langer) op kan blijven zitten helpt dat. Korter niet. Voor de zekerheid heeft hij me nog wat van die nieuwe tape meegegeven, zodat ik – mocht er een stuk loslaten – kan bijplakken.

De laatste uitdrukkelijke afspraak die we gemaakt hebben is, dat ik hem direct bel mocht het toch niet goed gaan (mocht ik meer pijn krijgen o.i.d.).

Ik heb afscheid van hem genomen met de woorden: ik hoop je hier nooit meer terug te hoeven zien. Dat toverde een brede grijs op zijn gezicht.

Posted 9 februari 2012 by Cybermum Netherlands in Gezondheid en welzijn

9 responses to “Knie, update 10

Subscribe to comments with RSS.

  1. ik hoop dat je straks weer lekker mee komt op forum dag! lekker wandelen en trainen!

  2. Eind goed al goed? Sterke Bea. 🙂

  3. laten we hopen dat je die laatste afspraak waar kan maken
    fijne avond

  4. Veel succes ermee Bea. Dit gaat voor minstens 90% goedkomen 🙂

  5. 10 Afleveringen het lijkt wel een serie Bea, maar gelukkig komt het voor het grootste gedeelte weer in orde en nu maar uitkijken voor aanstormende honden, hou je haaks!

  6. Einde van de serie. Net wat Anna zegt.Ik hoop voor je dat de laatste 30% ook goed zal komen. Wees zuinig op je zelf en hou je aan afspraak. Succes en een fijne dag. Groetjes Anna

  7. Heerlijk idee he, dat je niet meer hoeft. Geniet ervan en het gaat vast snel beter 🙂

  8. Gelukkig dat de schade beperkt blijft Bea, maar het heeft toch wel een tijd geduurd hoor.

Geef een reactie

