Ben helemaal fliefd   12 comments

Heb vanmiddag weer heerlijk gewandeld met mijn lieve beessie en heb met mijn nog niet zolang geleden verworven camcordertje déze foto gemaakt. Vind je het gek dat ik nog steeds helemaal fliefd ben op mijn lekkere dier. Kijk toch eens en zeg me of je in alle ernst zou durven beweren, dat hij niet een lieve en blije kop heeft.

Posted 13 februari 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with ,

12 responses to “Ben helemaal fliefd

Subscribe to comments with RSS.

  1. ook net zo’n blijhoofd als boris.
    diesel heeft ook zo’n lekkere kop!

  2. Diesel heeft een pracht kop , daar wordt iedereen verliefd op
    en als ik alles bij hou met lezen is het ook een schat van een gehoorzame hond
    fijne avond

  3. Dit is echt een mooie foto van Diesel, geen wonder dat mijn labjes zo dol op hem zijn.

    Hermien Gerritsen
  4. Het is een schatje hoor en voor alles happy.
    🙂

  5. Heerlijke plaat. Jou Diesel duwt met z’n neus tegen m’n scherm 🙂

  6. In alle ernst kan ik beweren dat Diesel echt een lieve en blije kop heeft, een heel mooie foto van je hondenkind Bea en dat je fliefd bent is natuurlijk niet waar, je houdt van Diesel! Verliefdheid is maar voor even en houden van voor heel heel lang.

  7. Wat een dotje is hij toch ♥

  8. nee, Ik vind het helemaal niet gek dat je nog steeds verliefd ben bea.. ik ook hoor als ik die mooie koppie zie van Diesel. Wat een schatje zeg!!
    Hoop dat het goed met jullie gaat. Ik ben al een tijdje niet meer op wp geweest… nu loopt het uit.
    Ik zie dat het nog steeds niet gelukt is met je muziek player.. Ik ga kijken of ik je misschien kan helpen.
    Ik kom binnenkort weer even bij je langs.
    Groetjes en een fijne daggie morgen.

  9. Prachtige foto Bea van Diesel. Echt een blije hond. Leuk!!!

  10. Dat Diesel een vrolijke en lieve hond is, is boven elke twijfel verheven hoor Bea, maar dat kan ook niet anders met zo’n baasje als jij voor hem bent. De foto is echt SUPER!

  11. Inderdaad dat is L O V E !
    Mooie foto Bea maar voornamelijk een schat van een Diesel.
    Woefff & knufjes

  12. Super!!!!!
    Enneh…. Ann, je hebt helemaal gelijk…..

Geef een reactie

