Hij doet het weer!   5 comments

YES! Hij doet het weer. Dankzij de hulp van mijn lieve vriendin Tracey heb ik mijn  muziekje weer aan de praat gekregen! Thnx dear friend!

Posted 14 februari 2012 by Cybermum Netherlands in Computers en internet, Muziek, Varia

5 responses to “Hij doet het weer!

Subscribe to comments with RSS.

  1. ja een leuke speling met taal
    ik hou van mijn hond
    was getekend
    cat
    en een mooi lied ook
    fijne dag

  2. ehm muziekje doet het niet… loading error blijft hij aangeven hier…

  3. heeee Vet! 🙂 I love my dog rocks! echt gezellige muziek Bea. goede keuze. Blij dat het gelukt is met je player.
    Fijne avond!
    Kus Tracey

  4. Na 2x herladen van de pagina speelt het muziekje hier ook. Mijn PC is aangesloten op de stereo. Ben me al menig maal rot geschrokken als ik op je site kwam wanneer de stereo aanstaat 🙂

Geef een reactie

