Goed getraind   6 comments

Zo,  na dat voorgenomen eerherstel van heksen uit de Middeleeuwen ben ik wel even toe aan iets leuks. En toevallig heeft een poosje geleden iemand op het Drentenforum de link naar dit filmpje geplaatst.

O ja, wel het geluid erbij aan, maar  de player links uitzetten. Het geluid onder dit filmpje geeft  toegevoegde waarde vind ik.

Zelf vond ik het zó leuk dat ik het op YouTube bij mijn favorieten heb gezet.

Posted 17 februari 2012 by Cybermum Netherlands in Beestenboel, Humor, Varia

Tagged with , , ,

6 responses to “Goed getraind

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zeker leuk, Bea. 🙂

  2. ja zeker leuk om te zien
    en de muziek doet er zeker ook toe
    fijne dag

  3. Hier met plezier naar gekeken en geluisterd Bea, volgens mij is hiermee een bewijs geleverd voor reïncarnatie, het konijntje is in een vorig leven natuurlijk een border collie geweest en tsja de border collie dan waarschijnlijk een rustig konijn 😉 Echt leuk met het grappige muziekje erbij.

  4. Hoe een koe een haas vangt ………….oftewel, hoe een konijn een schaap vangt 🙂

  5. Erg leuk Bea…en interesant ook!
    Hoop dat het goed met je gaat…bedankt voor je bezoekje 🙂 fijne weekeind jullie!
    Kus Traceyx

  6. zo zie je maar…grote maakt niets uit! echt passend muziek erbij zeg!

Geef een reactie

