Binnenkort gaat het weer beginnen   8 comments

Binnenkort gaan er weer diverse trainingen beginnen. De eerste die van start gaat is al op 3 maart a.s. de  door  de GBC (gebruikshondencommissie) van de Ned. Vereniging georganiseerde apporteertraining voor Drenten.  Ik had ons daar al voor opgegeven vóór ik precies wist hoe en wat met m’n knie en ik ga daar dus ook gewoon aan meedoen.

Ik neem een opvouwbare kruk mee en als wij op onze beurt moeten wachten kan ik er mooi bij gaan zitten, dus dat moet welhaast lukken. Het is 1x per maand en vindt plaats op mooie locaties.

Dat is één van de redenen dat ik afgelopen maandag een éénmalige update voor mijn nav-je heb gekocht. Als je ergens in één of ander buitengebied moet zijn met je beessie moet je toch wel weten hoe je er het best kunt komen, nietwaar? Aangezien het tussen de 3 en 6 uur kan duren voordat het spul is ge-download, de oude kaarten van m’n nav-je verwijderd zijn en de nieuwe er op staan had ik dus aan die download willen beginnen en de vragen  beantwoorden (die staan allemaal aan het begin) voordat ik naar bed ging maandagavond, zodat het gisterochtend klaar zou zijn. Echter, mij bleek dat mijn wachtwoord ineens niet meer geaccepteerd werd. De helpdesk van Garmin (met gratis tel.nr.) was om die tijd niet meer bereikbaar, dus heb ik het gelaten voor wat het was en heb zodra ik gisteren even tijd had gebeld. Het probleem was in no time opgelost, ik heb een nieuw wachtwoord aangemaakt en heb de zaak gestart. En gisteravond voor ik naar bed ging was het gepiept.

De andere reden en waarom ik voor een éénmalige update heb gekozen, is dat ik overweeg om een ander nav-je, met meer mogelijkheden aan te schaffen. Overigens wèl van hetzelfde merk, want dat bevalt me uitstekend. Het gaat nog even tijd kosten om de voor mij meest geschikte uit te zoeken. En daar wil ik me dus ook nog eerst uitgebreid over laten voorlichten.

Voor de zekerheid ga ik vanmiddag eens een eindje rijden om te zien of al die rotonde’s die er sinds enige tijd  bij gekomen zijn en al die wegafsluitingen en -omleidingen er nu netjes instaan.

Posted 22 februari 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

Tagged with ,

8 responses to “Binnenkort gaat het weer beginnen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Veel werk hoor.goed dat je jezelf zo voorbereid.🙂

  2. Ga even richting Eindhoven Bea, daar op het nieuwe verkeersplein met snelwegen naar Maastricht, Venlo, Den Bosch,Tilburg, Nijmegen en Antwerpen. Daar heb je even een hele kluif aan. Probeer dan ook gelijk de beste mogelijkheid om Eindhoven cenrum te bereiken. Veel geluk er mee, en als je het niet meer weet, en de Garmin dus ook niet dan bel je maar even…

  3. Jij en Diesel kunnen er binnenkort dus weer volop tegenaan Bea, slim om zo’n opvouwbaar krukje mee te nemen.

  4. Ook mijn tomtommetje is steeds vaker de weg kwijt. Inmiddels ook zo’n 5 jaar oud.
    Nieuwe kaarten kopen doe ik niet, dan kan ik net zo goed een nieuwe kopen🙂

  5. Ha die Bea
    ja ik had een heel fijn weekend
    en jij gaat ook fijne tijden tegemoet
    ik gebruik voor die zaken mijn mobiel met gps en google maps
    wens je een goede nacht

  6. bea, bij de action heb je ook van die opvouwbare stoeltjes is misschien nog iets makkelijker dan zo’n krukje?

  7. Succes met je ommetje. Ik hoop voor je dat alles na tevredenheid werkt. Groetjes Anna

  8. In mijn super de luxe slee geen tomtom en dat is dan ook niet nodig, maar makkelijk is het wel als je er aan gewend bent, succes met alles en ik hoop dat je leuke dagen zult hebben met de trainingen met zo’n stoeltje zal het wel lukken.

Geef een reactie

