Netjes geregeld   5 comments

Toen wij vanmiddag thuiskwamen, heeft Diesel eerst gedronken en is vervolgens uitgeteld in de bench neergezegen. Uitgeteld omdat hij, nadat hij eerst uitbundig heeft gespeeld met een aantal ons bekende honden, op de terugweg letterlijk uitputtend heeft gespeeld en geracet met een voor ons nieuwe pup van 21 weken.  Zij heet Noor en is volgens mij een Appenzeller, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Diesel lag amper toen de postbode een kaart van de dierenartspraktijk bracht. Op die kaart werd netjes gemeld dat ik mijn huisdier omstreeks 1 maart moet laten enten: kennelhoest en cocktail. Dus heb ik direct opgebeld om een afspraak te maken, want ik had er eigenlijk al op zitten wachten. Hebben ze toevallig morgen al een plaatsje. ::D Mooi op tijd voor de eerste trainingen en andere samenkomsten dus. Voor de zekerheid heb ik nog gevraagd naar de enting tegen hondsdolheid, maar die hoeft pas volgend jaar mei weer. Ben ik weer helemaal gerust.

Ik vind het toch wel fijn dat het bij deze dierenartspraktijk zo netjes geregeld is. In het geval dat je het zelf om welke reden dan ook zou vergeten, zorgt zo’n vriendelijke herinnering  ervoor dat je eigen huisdier (en die van anderen die je tegenkomt) geen onnodig risico lopen.

5 responses to “Netjes geregeld

Subscribe to comments with RSS.

  1. en toch laat ik boris niet enten…

  2. Wat een leuke naam voor een hond..Noor. 🙂 het is toch een feestelijk prettig leventje wat jij hebt met Diesel en vrienden. En nu gaat het voorjaar er aan komen..het wordt steeds leuker. Fijn weekend Bea.
    🙂

  3. Ook ik krijg ruim van tevoren een kaartje van de dierenarts in de bus voor het maken van de jaarlijkse afspraak. Echt handig en zo vergeet je ’t niet

  4. prachtig zo als jij en de anderen met hun dieren omgaan , zie er hier zat die snel een rondje om doen en weer naar binnen
    dus hij is dan klaar voor wat komen gaat
    wens je een fijne avond

  5. Ook hier komen de brieven van de dierenartsenpraktijk voor de entingen mooi op tijd en enten is toch altijd wel een pré, overigens kijk ik ook wel in het paspoort en vergeet het zelf niet door het op de kalender te zetten. Dat de dierenartsen zo attent zijn daar kan ik me wat bij voorstellen gezien de euro’s die het kost 😉

Geef een reactie

