Als je denkt dat…   6 comments

Omdat ik het zo’n leuk antwoord vond op de reactie van vooral Henk op mijn post “Mammoet gespot in Siberië”, heb ik deze mop gepikt van het blog van Jan F. Hij plaatst bijna elke dag wel een mop, die hij zelf krijgt toegespeeld door Louis K.

Als je denkt dat de mammoet uitgestorven is, dan heb je het mis, want

mam moet eten koken,…

mam moet koffie zetten,…

mam moet de was doen,…

mam moet boodschappen doen,…

mam moet de bedden verschonen…

mam moet de rommel opruimen,…

mam moet ramen lappen…

mam moet strijken…

mam moet helpen met het huiswerk,…

mam moet zorgen dat het huis schoon is,…

mam moet helpen in de tuin,…

mam moet zorgen dat alle rekeningen op tijd betaald worden,…

mam moet als het nodig is dokter zijn, …

 
en als mam een man heeft met twee linkerhanden of een ontzettend luie, moet ze ook nog electricien, timmerman, fietsenmaker, schoenmaker etc, etc, etc, zijn,

MAAR mam moet vooral NIET ZEUREN…

Posted 25 februari 2012 by Cybermum Netherlands in Humor

6 responses to “Als je denkt dat…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Big smile🙂

  2. ja mam moet nog al eens wat
    ik weet niet of je mam bent
    maar ik wens je een fijn weekend

  3. Hahaha hij is leuk! Maar even gekopieerd en op mijn FB gezet, kunnen mijn kinderen er ook even notie van nemen….

  4. Hahaaaa deukje🙂

  5. Whoehahaha, eigenlijk zijn wij dus prehistorische dieren Bea en we moeten dan ook echt alles!

  6. hihihihi…erg grapige post Bea🙂 heel leuk geschrijven!
    en toch is het allemaal zo…precies zoals je het zegt.

    Bea, je bent veels te lief voor mij🙂 dankjewel voor je lieve compliment.

    Hoop dat het goed met jou gaat… hele fijne weekeind en dankje voor het langs komen
    Groetjes Traceyxx

Geef een reactie

