Kon niet wachten   3 comments

Was deze rare winter gisteravond (nou ja, vannacht) ineens zo spuugzat, dat ik direkt een lentemuziekje heb geplaatst. Uit Disney’s meesterwerk Fantasia. Zelf heb ik ook de originele versie op videoband. Blijft boeien.

En m’n banner heb ik ook maar meteen op voorjaar gezet. De sneeuwklokjes staan hier immers al ik-weet-niet-hoe-lang te bloeien. En tot mijn grote droefenis zijn een tijdje terug,  in die plotselinge vorstperiode,  àlle knoppen van de camelia èn die van m’n nieuwe wintergroene clematis bevroren. En dat zie je dan pas als het weer zachter wordt en gaat regenen.

Alles bruin, snik. 

En, terwijl in de keuken het handige droogmachientje weer eens lekkere kuikenlevertjes staat te drogen voor mijn lieve grote boef  – tijdens het snijden is er natuurlijk al wel wat van het aanrecht gevallen ;), maar merkwaardigerwijs vind je daar niks van terug 🙂 –  zit ik dit te typen onder het genot van een grote mok koffie met slagroom. Ook bij het slagroom spuiten op de koffie had ik natuurlijk weer geknoeid, dus moest mijn vinger afgelikt worden. En je raadt het al: Diesel vind slagroom ook heerlijk! 🙂

3 responses to “Kon niet wachten

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het leven is hard Bea.
    🙂

  2. En jij neemt Diesel kwalijk dat ie kwijlt ? 🙂

  3. Alweer een voordeel van je hondenkind Bea, je hebt geen vochtige doekjes nodig als je knoeit één grote slik voor de slagroom en eentje voor de nasmaak 😉 Echt jammer dat de meeste knoppen die te vroeg waren bevroren zijn, hier ook hoor en gedeelde smart is halve smart, maar het is wel naar om te zien, ik hoop dat het toch nog goed zal komen.

Geef een reactie

