Redelijk rustig dagje   5 comments

Vandaag hebben Diesel en ik maar eens een redelijk rustig dagje gehouden. Voor hem was dat niet zo nodig, maar mijn pootje gaf aan, dat ik een rustig dagje wel kon gebruiken. En door schade en schande wijs (nou ja, wijzer) geworden heb ik daar maar aan toegegeven. We hebben dus wat meer en kortere stukjes gelopen en behalve een paar noodzakelijke klusjes in huis heb ik verder niet veel gedaan. Tussenbeiden steeds even gerust met de benen omhoog.

En vanmiddag zijn we nog wel weer even gezellig bij onze Oop op bezoek gegaan. Maar goed, zo’n bezoekje is ook een rustige aangelegenheid. Het enige dat voor een beetje opwinding zorgde, althans van de kant van Diesel, was dat vanmiddag weer een stel eenden de stoep op kwam waggelen en vlak voor het raam van de woonkamer rondhing. Totdat er mensen langskwamen. Toen waggelden de eenden weer weg. Verder hebben we onder het genot van een kopje koffie weer even bijgepraat over familiezaken en we hebben even kort de toestand in de wereld doorgenomen😉 en toen was het ook al weer tijd om naar huis te gaan.

Het was een welbestede dag.

Posted 4 maart 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

5 responses to “Redelijk rustig dagje

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fijn zo’n rustige dag hè ? Geniet ik ook altijd van.🙂

  2. mak an dagje dus
    ook best lekker toch
    fijne dag

  3. Ja daar moet je maar aan toegeven. De vorige dag was je ook al om 5 uur op en druk aan het oefenen met Diesel. Leuk verhaal was het. Ik was even druk met de foto’s en blog voor de club. Maar ik had het wel gelezen hoor Bea. Ik vind het altijd erg leuk om te lezen hoe je met je beestje bezig bent. Fijne dag Groetjes Anna.
    P.s zie ineens wat je moeder zei. De mijne zei altijd. “zit ze weer letters te vreten ” Dat was een niets nuttigere bezigheid. En nu heb ik er nog wel eens last van als ik lees.
    Doeiiiiii

  4. Even een lekkere rustige dag is best prettig Bea, maar als je alles wilt bijpraten dan kost dat nogal wat tijd, de wereld wordt er niet beter op, hopelijk alles met de familie wel!

  5. heerlijk zo een rustige dag Bea..verlang er zelf naar.
    ook om in de tuin te werken.. how gaat het met jou tuin nu..alles lekker bij?

Geef een reactie

