Kan me wel voor m’n kop slaan   10 comments

Had ik vanmiddag tijdens het wandelfestijn met Diesel, Izzy, Lola en Joep 2 filmpjes gemaakt, zet ze op de computer tegelijk met een paar foto’s van aalscholvers, kan ik ze nergens terugvinden! Grrrrr. Ik heb ze eerst op m’n camcordertje teruggekeken om te zien of het de moeite waard was en het stond er zo leuk op. En ik was er nèt zo trots op dat ik Diesel met een “blijf” aan de ene kant van de vijver had gezet, zelf omgelopen was naar de andere kant, terwijl hij ondanks de afleiding van de rest van de roedel, keurig bleef zitten en op mijn commando naar mij toezwom. En Hermien was ook helemaal blij, want Lola zwom keurig achter Diesel aan, naar mij toe. Dat stond dus op het ene filmpje. En op het andere kon je zien dat Diesel vervolgens op mijn commando “over” weer terugzwom naar de overkant.  O, wat baal ik zeg! Ik kan me wel voor m’n kop slaan!

Nou ja, toch maar niet getreurd, het hemd hoog opgebeurd en vrolijk door de kamer rondgesprongen. We hebben per slot een heerlijke boswandeling en zwempartij achter de rug en hebben daar uitbundig van genoten. Ik zal nog wel even zoeken als ik meer tijd heb, maar anders volgende keer beter. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

En morgen is er weer een dag en dat wordt ook een leuke, want dan gaan wij weer richting Drenthe. 

Posted 5 maart 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

10 responses to “Kan me wel voor m’n kop slaan

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bofkont! Wat ga je nou weer in Drente doen? Of heb ik wat gemist. Kan hoor. Fijne dag daar.:-)

  2. Zonde dat die filmpjes weg zijn Bea, maar je gaat voor de herkansing toch? Je treft het morgen hoor, ze hebben ZON, weinig wind en 10 graden beloofd!
    Ik wens je fijne dag in Drenthe.

  3. Bea , als je ze op de pc hebt gezet , zijn ze niet weg , had je het bestand zeker geen naam gegeven indien ja zoek onder die naam
    en als ze nog niet gewist zijn van de recorder kan het toch nog eens
    fijne dag morgen

  4. Niet jezelf voor je kop slaan hoor Bea, die filmpjes duiken eerdaags vanzelf weer op, meestal zoek je er dan niet eens naar. Je hebt in ieder geval weer een lekkere wandeling gemaakt en dat vrolijk zijn daar geloof ik in maar niet in dat rondspringen😉 In Drenthe was het vorige week alweer een komen en gaan van mensen, het is bijna weer het seizoen dat er van alles weer open gaat, er komt in Drenthe weer een nieuw dierenpaleisje “Zoo-Bizar” en ze zijn heel hard aan het werk dus ik zal ook wel weer vaker in Drenthe zijn, een heel prettige dag gewenst.

  5. Volgende keer kiezen voor “opslaan als” domoor🙂

  6. Ze moeten nog op de pc staan Bea..alleen kan je ze niet vinden.
    Zet het op Zoeken.. een bestand naam..of folder. ze zijn daar ergens hoor.
    Goodluck met het zoeken.
    Bea Ik heb jou getagged…de info is in mijn laaste blog.. mocht je niet mee willen
    doen geeft niets hoor. Ik dacht aan jou…

    Kom gauw weer langs…moet een beetje nu opschieten.
    Tot gauw, groetjes Traceyxx

  7. Dat is balen in ieder geval, maar wie weet gewoon effe op je gemak kijken kan wonderen doen. en anders gewoon opnieuw natuurlijk.

  8. Mooie banner trouwens van Diesel bea..echt schatig met die bloemetje bij z’n neus🙂

Geef een reactie

