Op de helft   9 comments

We zitten vandaag precies op de helft van de periode van afzien voor Diesel en mij. Aankomende vrijdag gaan de hechtingen er uit en mag de kap er gelukkig af. Dat zal voor ons beiden een hele opluchting zijn.

Het zonnetje begint hier net te schijnen en aangezien meneertje te kennen had gegeven dat hij graag in de kennel wilde, heb ik daar maar aan toegegeven. Heb ik ook even de rust om wat dingetjes te doen waar ik hem niet zo goed bij kan gebruiken. 😉

Nu keek ik net even boven uit het raam en zag dat hij een lekker nestje aan het maken was van zijn kussen en z’n vetbed. Dat kussen komt uit z’n hok in de kennel, waar hij nu door die kap ook al niet in kan. Dat heb ik dus maar tussen het ene stuk dichte houten wand en het hok gelegd. (Zie foto bij m’n bericht van afgelopen vrijdag.) Hij ligt nu op zijn kussen en heeft het vetbed als een soort van hoofdkussen onder z’n gekapte kop geprutst. Helemaal blij dat hij weer even lekker buiten in z’n kennel kan slapen.

Eerlijk gezegd hoop ik dat het wat betere weer nu een paar dagen aanhoudt. Dat maakt het wat makkelijker om de tijd tot vrijdag door te komen. Hij kan dan behalve met de aangelijnde wandelingen ook lekker veel buiten in de tuin, c.q. kennel zijn.

Posted 11 maart 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Gezondheid en welzijn

Tagged with

9 responses to “Op de helft

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sterkte er mee Bea.!
    🙂

  2. Gelukkig dat deze ellende alweer op de helft is Bea, voor jullie beiden is het inderdaad een aanslag op jullie vrijheid en geduld, volgens de berichten krijgen we droog weer en af en toe zon dus Diesel kan in de kennel en dat is fijn voor hem en ook voor jou!

  3. dat gaat dus de goede kant op
    nu het weer werkt goed mee , ik was heerlijk op de fiets weg
    en het bljft zo deze week naar ik venomen heb , en acht het is zomaar vrijdag
    houd vol
    mzl

  4. Fijn dat het einde van de narigheid in zicht komt hoor, zo’n lampenkap op je koppie is maar niets hè Diesel?

  5. blijkbaar heb ik één & ander gemist maar ik begrijp dat alles in orde komt met je trouwe viervoeter. Je ziet regelmatig een hond met een lampenkap. Niet leuk voor het dier maar wel het beste

  6. Hoi!!!

    Oh wat heb ik schandalig lang niet gereageerd, sorry!! en ik weet hoe leuk t is als mensen dat wel doen 😉
    Maar goed, die arme Diesel!! en wat een onhandigheid, zo’n kap. Denk dat ie binnenhuis architect wel wat vindt, hahah!!
    Gelukkig kunnen jullie nu aftellen tot ie af mag!
    Wat is het heerlijk buiten he! Dat doen ons ook goed hoor, van mij mag het zo blijven! Aan de ene kant is het heerlijk om thuis te zijn, maar ik vond Afrika toch ook wel een goed alternatief voor het weer 😉

    trouwens, weet je wat wel bijzonder was? je gedichtje na het overlijden van mijn moeder, wat hetzelfde gedichtje als dat ik voorgelezen heb bij de uitvaart. Ze was groot fan van Toon Hermans, grappig he!

    kusjes van ons monstertje!

  7. Hoop dat hij gauw opknapt Bea..gelukkig kan deze week dan de hechtingen uit. Mag dan zijn kapje af..?
    T;is erg mooi weer geweest zondag..hoop dat het deze week ook zo weer wordt.
    Violetjes staan alweer in de winkels te koop….ga morgen wat halen en dan lekker de tuin in 🙂

    Dankje voor het langskomen Bea.altijd leuk van jou te horen en hoe je het vindt.
    gaat goed verder met jou…en je knie?
    fijne week verder..groetjes en kus Traceyxx

  8. Je maakt toch wat mee met je makker. En helemaal als nu. Soms wel lachen zoals je het beschrijft . Leuk hoor.
    Fijne dag Anna

Geef een reactie

