Kan het niet laten   8 comments

Vorige week dinsdag, de dag waarop Diesel z’n lip kapot werd gebeten (aan de andere kant), zijn er door verschillende mensen foto’s gemaakt. Ik heb wel een albumpje geplaatst, maar ik weet niet of iedereen dat wel gezien heeft. En ik kan het niet laten: ik ben zo trots op mijn kereltje, dat ik één van die foto’s, die alles zegt, hier dus even in een post op mijn blog wil zetten. For all to see. I love my dog and he loves me unconditionally.

Vol aandacht voor zijn bazinnetje.

smiley
Deze foto is genomen zonder dat wij er erg in hadden en daarom is hij des te mooier. Vind hem zelf zo mooi, dat ik hem als onderschrift bij mijn berichten en reacties op het Drentenforum heb gezet en hij staat nu ook op mijn bureaublad.

Posted 13 maart 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with ,

8 responses to “Kan het niet laten

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik kan me zo voorstellen dat je supertrots op en vol liefde zit voor Diesel! Wat een heerlijke foto!

  2. Mooie foto!
    🙂

  3. Geen wonder dat je het niet kon laten, wat een mooie foto van je lieve hondenkind!

  4. WAUW!!!! zelfs Lerato vond de foto mooi….. hondje lief? vroeg ze. Toen ik dat bevestigde zei ze: okay… is sweet!
    komt nog eens goed 😉

  5. Mooi dat er links ook een stukje van jezelf opstaat, Maakt duidelijk waar hij tegen opkijkt

  6. Ja het is een prachtige foto.Ook stuur ik je deze link even. Sta te kijken wat een conditie een baasje moet hebben, en moest gelijk denken aan je knie Bea. Maar sommige dingen hebben baasjes niet in de hand, Groetjes Anna.

    http://www.depers.nl/opmerkelijk/636303/Bizar-einde-hondenrace.html

  7. dat is een foto om in te lijsten
    een pracht hond is het om te zien
    laatstaan er mee te werken en spelen zo jij het doet

    mijn uitslagen waren goed
    ik wens je een fijne dag

  8. Een prachtige foto van jou “Kanjer” Bea, je mag best trots op hem zijn hoor!

Geef een reactie

