Tadaaaaa!   6 comments

De hechtingen zijn er uit! :stampen: De lip ziet er mooi uit. Nu nog tot en met morgen de kap omhouden en de antibiotica-kuur afmaken en dan ist’ie weer zo goed als nieuw.

We lopen dan wel weer tegen een volgend probleempje aan: moet hem weer afleren om bij mij op de kamer te slapen. Ik dacht dat doen we van het weekend even, maar dr. Gilles, die de hechtingen verwijderd heeft, vond dat nogal optimistisch van mij. :mrgreen:

O en dit vind ik ook leuk om te vertellen. Toen we bij de DA vandaan kwamen – ik had net Diesel weer in de auto – werd ik aangesproken door een vrolijke jonge meid, type lang dun en lekker, op hakken en met knalrode haren die onder een zwart mutsje vandaan piekten. Ze zei zonder omhaal ineens: wat leuk haar! Wat hebbie dat leuk gedaan! Ik vond het hartstikke leuk zo spontaan en zei: ik vond alles grijs zo saai, maar als ik tig jaar jonger geweest was had ik het misschien wel nèt zoals jij. Ik vind het leuk. En zij weer: hiervoor had ik het blauw. Dat vond ik nog leuker. En ik: nou, dat hangt wel van de kleur blauw af. Zij: echt knal blauw, blauw. En ik zag het helemaal voor me.Wat een leuke ontmoeting was dat. Ze straalde echt helemaal.

 

6 responses to “Tadaaaaa!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Echt fijn te lezen dat de hechtingen eruit zijn Bea, dat is ook heerlijk voor Diesel maar dat afwennen om bij jou op de slaapkamer te slapen zal nog wel vier poten in de aarde hebben 😉 Succes!

  2. Goed om te lezen dat Diesel z’n hechtingen kwijt is en binnen afzienbare tijd ook de lampenkap

  3. Het meiske : soort juffrouw ooievaar, hoog in de benen 🙂

    Diesel uit je slaapkamer krijgen hahaaa dat wordt nog een klus Bea.
    Ik deed dat toendertijd anders, sliep bij MaXX, had mijn 2banken tegen elkaar geschoven en zo kon ik een paar dagen na de operatie hem in de gaten houden. Mooi te lezen dat Dieseltje goed geneest.

  4. dat is een hele zorg minder en het is goed gelukt
    of hij ook zomaar ergens anders gaat slapen is nog ff afwachten
    leeftijd heeft toch niets met de kleur van het haar te doen
    dus schilderen maar haha
    fijne dag

  5. Dat is goed nieuws Bea, dat heb je gelukkig ook weer achter de rug. Tja…..en probeer Diesel nu maar eens uit je slaapkamer te krijgen, hahahaha!

  6. Fantasties Bea…vandaag dus de kap eraf.

    ohohoh… dat zal niet mee vallen om het af te leren wat het betreft in de slaapkamer slapen..vind hij reuze gezellig natuurlijk.
    Bij mij slapen de katten overal…zijn echt doordrangers..en krijgen hun zin uiteindelijk 🙂

    Groetjes Traceyxx

Geef een reactie

