Gevonden!   7 comments

Gisteren heb ik een nieuw programma geïnstalleerd ArcSoft MediaImpression HD Edition. Zat op m’n nieuwe camcordertje. Jaja, ik ontdek nog steeds nieuwe dingen.

Dus ik open dat spul, klik op “video’s” en wat dacht je wat? Stonden de beide filmpjes die ik kwijt was er ook op! Heb ze allebei maar meteen een naam gegeven en naar de directory video’s op m’n D-partitie weggeschreven. Vervolgens heb ik ze geüpload naar YouTube.

Van die waar Diesel netjes was blijven zitten terwijl ik naar de overkant van de vijver liep en pas op mijn commando naar mij toezwom toen ik daar stond heb ik helaas eerst een klein stukje moeten afknippen, want er liep precies op dat moment iemand voor hem en dat zag er niet uit. Maar wat voor Hermien het belangrijkste is denk ik, het stukje dat Lola pardoes ook in het water springt en achter Diesel aan naar mij toezwemt, is mooi duidelijk geworden. Izzy is de blonde, die aan de overkant aan het pootje baden is.

Op het tweede filmpje heb ik Diesel het commando “over” gegeven en zwemt hij braaf weer terug naar de overkant. O, en hoe ze ook werd geroepen, Lola vond het welletjes en rende om de vijver heen terug, het laatste stukje vergezeld door Joep, die overigens tot nu toe het water niet in te krijgen is..

Posted 16 maart 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with ,

7 responses to “Gevonden!

Subscribe to comments with RSS.

  1. prachtig in 1 woord
    wat hebben die honden een plezier
    als ik dan kijk naar die hier voor in het parkje 2 rondjes om en weer in huis
    fijne dag

  2. Wat goed dat Diesel meteen naar je toe zwemt! Hij zwemt trouwens beter dan ik, haha

    • Kwestie van trainen. Het goeie eraan vind ik zelf dat hij op mijn commando keurig bleef zitten, terwijl ik om de vijver heenliep naar de andere kant en pas kwam toen ik hem riep. Dat is best moeilijk voor hem. En dat hij van mij af zwemt naar de overkant is ook moeilijker dan naar mij toe zwemmen.

  3. Wat een leuke filmpjes Bea, een geluk dat je ze weer hebt teruggevonden! Alvast een heel fijn weekend gewenst.

  4. Fijn dat je die filmpjes weer terug hebt gevonden Bea,ze zijn harstikke leuk om te bekijken hoor.

  5. heeeeeeeeeeeeee heb je ze weer gevonden,,? wat goed zeg!

    Leuke filmtjes Bea..zo van iedere kant.
    Hoe gaat het met Diesel..? hechtingen eruit..?
    Hoop dat hij zich helemaal weer de oude voelt..en jij ook.

    Bedankt voor je bezoekje🙂

    Fijne weekeind Bea
    Groetjes Traceyxx

  6. Leuke filmpjes Bea en natuurlijk mooi dat je je bestanden weer boven water hebt weten te vissen

Geef een reactie

