Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt   3 comments

HEEL DRINGEND.

Op het blog van Jan F. las ik zojuist dit bericht en onder het motto: je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt, zet ik het ook op mijn blog. Mijn Diesel staat hier ook volledig achter. Wèl willen wij er op wijzen dat dit geen honden voor iedereen zijn en ook beslist geen huishonden.

 

“Onderstaande mail vonden wij deze morgen in onze mailbox. Gezien het dringende karakter melden we het dan ook onmiddellijk. De mail is afkomstig van Ingrid Mestdagh, secretaris van de Belgische Drentenvereniging.

Indien je kan helpen, heel graag dan. Indien mogelijk mag je dit bericht ook zelf verder doorspelen via uw eigen blog, mail of site .

Aan alle dierenvrienden,

De faculteit dierengeneeskunde (Merelbeke) is dringend op zoek naar een tijdelijke of definitieve opvang voor enkele Engelse foxhounds!!

De dieren voldoen volgens de huidige eigenaar niet aan de jacht en zouden daarom donderdag as (jammer genoeg) geëuthanaseerd moeten worden…

Kennen jullie iemand die eventueel geïnteresseerd is om zich te ontfermen over één van volgende dieren:

Gonzo, intacte reu van geboortejaar 2007 (gezond)
Gordan, intacte reu van geboortejaar 2007 (gezond)
Marcus, intacte reu van geboortejaar 2011 (gezond)
Cappucine, intacte teef van geboortejaar 2009 (gezond)

Als iemand zich geroepen voelt, neem dan zo snel mogelijk contact op!

Fac. Diergeneeskunde, kliniek kleine huisdieren: 09/264.77.00 en vraag naar Peggy of Katrien voor meer informatie.

Posted 20 maart 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

Tagged with , ,

3 responses to “Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik hoop dat er baasje voor ze wordt gevonden. Ik zie absoluut niet in waarom die beesten gedood moeten worden. Niet geschikt voor de jacht, so what! Een mens die niet geschikt is voor bepaald werk ook maar dood maken dan??????? Sorry, maar het maakt me verschrikkelijk boos…..

  2. Tjee dit bericht werkt op mijn gevoel van wél of niet een nieuwe hond!?!?!?

  3. Ben het helemaal eens met Hanneke. Werkelijk van de zotte als deze dieren een spuitje zouden krijgen

Geef een reactie

