Weer een leuk presentje   5 comments

Diesel en ik waren vanmiddag weer es lekker op stap.  Hermien en haar 2 labs voegden zich bij ons. Het was rennen en vliegen, sjouwen met takken (wat zeg ik, kleine boompjes zelfs), graven en spitten en volop genieten. En natuurlijk moest het spul aan het eind van de wandeling nog even zwemmen. En bij de vijver vònden ze toch iets lekkers…..Kijk:

Afbeelding

Aan de andere kant hing er nog een lapje los, maar dat heb ik maar niet gefotografeerd. Vond dit wel genoeg. En het was trouwens nog lastig genoeg, want de dames en heer hadden er ook erg veel belangstelling voor. Volgens mij was het Lola die er mee aan kwam zetten. Maar zij heeft het niet gekregen. Ik heb het gore, meurende geval met een poepzakje opgepakt en meegenomen. Eenmaal weer bij huis, heb ik het in de container gedeponeerd.  Diesel heb ik in de kennel gedaan.

Tsjonge wat een lucht! :-&

Posted 20 maart 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with

5 responses to “Weer een leuk presentje

Subscribe to comments with RSS.

  1. toch lief dat de honden soms iets lekker voor jullie meenemen haha
    fijne dag nog

  2. Felix (onze rode kater) brengt mij af en toe een dooie muis, maar wat Lola opviste vanmiddag, vind ik nog smeriger.
    Verder was het weer gezellig vanmiddag, toch?

    Hermien Gerritsen
  3. Lust jij dan geen kekkerbilletjes Bea? Het ziet er ook niet echt fris uit hoor.

  4. Yak, gelukkig hebben de honden dit vieze ding niet opgegeten Bea, maar een geluk dat het in een plasticzak zit in de container 😉

Geef een reactie

