Steenkolen Duits ……. lachuh   4 comments

Door een recent blogje over verhaspelingen van ons Vosje en een vandaag ontvangen link op een van mijn LinkedIn groepen ben ik op het idee gebracht om jullie hier vandaag ook es even lekker mee aan het lachen te maken.

Hier komt de video:

Posted 21 maart 2012 by Cybermum Netherlands in Boeken, Humor

Tagged with ,

4 responses to “Steenkolen Duits ……. lachuh

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heerlijk, Bea! Ik heb zo gelachen . . . . maar hoe zou dat zijn als meer Duitsers, zo als ik, Nederlands gaan spreken . . . . ;-))

  2. Ja Bea ook ik heb er heerlijk om gelachen , ik denk dat als ik duits spreek met vrienden uit zeg bonn of hamburg zij ook wel eens denken waar heeft hij het over hihi mijn allerbeste duitstalige vrienden zijn zwitsers uit het duitstalige graubunden ,maar dat is toch net ff anders
    een mooi blog
    wens je een fijne avond

  3. Leuk Bea en heel herkenbaar, overigens vertikte ik het om mensen uit Duitsland die ieder jaar de hele vakantie hier doorbrachten in het Duits te beantwoorden, ze verstaan over het algemeen prima Nederlands!

Geef een reactie

