Weer iets nieuws ontdekt   6 comments

Het blijft leuk, dat gefröbel. Nu heb ik weer een mogelijkheid ontdekt met dat nieuwe programmaatje, waarmee ik ook mijn zoekgeraakte video’s gevonden heb. Het blijkt nl. mogelijk te zijn om daarmee ook video’s en/of afbeeldingen aan elkaar te plakken en daar zelf een filmpje mee te maken. Je kunt dan een intro maken en een aftiteling. Je kunt er muziek onder zetten. Leuk, leuk, leuk.

Om te beginnen heb ik maar eens 2 videootjes aan elkaar geplakt die ik van de week gemaakt heb toen ik Diesel langs de singel uitliet. Het eindigt wat abrupt, maar ik heb het laatste stuk er afgeknipt, omdat we toen ondersteboven gefietst werden. De onderkant van een lantaarnpaal, een stukje gras, asfalt en straatstenen vond ik nou niet zo interessant om met jullie te delen. Maar ik vind m’n eerste poging toch best wel geslaagd.

O en even een waarschuwing: zet je geluid maar niet al te hard, want anders schrik je je op het eind een ongeluk.

Posted 21 maart 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, tests, Varia

Tagged with , , , ,

6 responses to “Weer iets nieuws ontdekt

Subscribe to comments with RSS.

  1. ha die Bea
    leuk toch dat dit allemaal mogelijk is
    ik maakte vorig jaar voor het eerst filmpje met de mobiel
    nu heb ik geleerd dat alleen bij stilstand te doen ,de kijkers werden zeeziek hihi en dat op de hei
    ik sprak er bij om uit telegggen wat ze zagen , krijg je bericht waarom geen ondertiteling
    al in al vind ik het een mooie bezigheid
    suc6 ermee

  2. Het is leuk werk om alle mogelijkheden uit te proberen Bea, je gaat steeds meer ontdekken hoor.Je eerste pogoging is inderdaad goed geslaagd.

  3. Met video hou ik me niet bezig maar als je het leuk vindt kan je er zeker je ei in kwijt Bea. Volgens mij kan je ”movie maker” gratis van de microsoft downloadpagina downloaden. Schijnt een leuk videoprogramma te zijn

  4. Je eerste poging is goed geslaagd Bea, lekker blijven fröbelen muziek erbij is altijd leuk natuurlijk en dat komt ook nog wel.

  5. Nou had dit niet verwacht..dacht dat Diesel zou gaan blaffen of zo.
    Leuk gefilmd Bea! Nu je tuin nog..ben benieuwd hoe het er niet uitziet.. 🙂
    Veel plezier! X

    • 🙂 Diesel blaft niet als hij wild ziet hoor. Dat is ook niet de bedoeling. Als wij een aangelijnde uitlaatronde doen negeert hij de eenden zelfs helemaal. (Dat moest hij wèl eerst leren hoor, want het jachtinstinct is sterk.) Pas als we zgn. “op jacht” zijn mag hij voorstaan en op commando flushen. Als er dan geschoten wordt en een stuk (uit de vriezer en ontdooid voor gebruik tijdens training) opgegooid wordt, mag hij het apporteren. Of als hij uitgestuurd wordt om uit dichte begroeiïng, of uit water, of van de overkant van water een apport op te halen. Er wordt niet geblaft.
      Blaffen doet hij in principe alleen in zijn functie als waakhond, dus als er iemand op ons terrein komt o.i.d.

Geef een reactie

