Balen   6 comments

Dank voor jullie medeleven. Het is idd balen. Elke stap die ik zet doet pijn. Ik hoop dat het gauw minder wordt, want het is ook kvdb voor Diesel. Vanmiddag kon ik bijv. onze boswandeling niet langer dan een half uur volhouden. Gelukkig vond ik toen een bankje waar ik even met het pootje omhoog op ben gaan zitten. Diesel scharrelde wel wat om me heen en ik heb een paar keer een dummy gegooid, die hij mooi kon ophalen. Half uurtje terug naar de auto en naar huis. Verder lekker in de tuin gezeten. Dat vond Diesel gelukkig ook geen straf. Toen hij het te warm kreeg is hij in de kennel in de schaduw gaan liggen en heeft daar heerlijk een poosje geslapen.

Tegen half zes belde Tammy, de vriendin van Lennart, dat ze graag morgen wilden komen eten. Heb uitgelegd, dat ik daar niet op gerekend had en dat ik ook geen boodschappen had gedaan. Zij wist nog van niks, dus ik heb haar het verhaal verteld en een half uur later stond ze voor de deur, met groenten en vlees voor morgen en ze had zelfs ook nog aan diepvries kipfilet gedacht om te drogen voor Diesel. Zó lief! Ik was er helemaal blij mee. Ze heeft hier nog gezellig eventjes zitten kletsen en toen is ze naar huis gegaan.

6 responses to “Balen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat is botte pech Bea. Jij hebt ook een hele verantwoordelijkheid voor Diesel en dan kun je dat eigenlijk niet hebben. Ken je iemand die diesel af en toe meeneemt naar buiten? Veel sterkte. 🙂

  2. Even bijlezen en dan dit bericht, he jakkie…. wat ontzettend vervelend!
    Voor jou, en inderdaad ook voor Diesel….
    toch een heel fijn weekend, en veel sterkte en beterschap!!

  3. Bea , kom ik thuis van het werk , heb alvast de klokken verzet , zit nog ff en zal slapen gaan , lange dag sinds gister 0800
    Voor je knie zou het goed zijn , als je ging zitten met schetsboek en potlood ,maar of Diesel het steeds daar mee eens is betwijfel ik
    zou mooi zijn als de goede vrienden je hebt , dat blijkt wel weer ,stel dat die soms of vaker in de tijd dat de knie heelt jou ff zouden ontlasten van het vele loopwerk wat je toch hebt ,met Diesel
    voor nu zeg ik welterusten

  4. Jakkes, wat een nare toestand Bea. Er zal niets anders opzitten, dan het toch maar rustig aan te doen, sterkte ermee hoor!

  5. En dat is toch een fijne opkikker als je een schoondochter hebt die aan je denkt

  6. Kan een van de vriendinnen Diesel niet af en toe een stuk laten lopen Bea, zo is het haast niet te doen, wel heel erg fijn dat Tammy zo lief was om je boodschappen te brengen! Sterkte meis.

Geef een reactie

