Geen succes   5 comments

Gisteren heb ik me qua lichamelijke inspanning voor mijn doen behoorlijk gedeisd gehouden. Veel gerust met het pootje omhoog en waar mogelijk lekker buiten in het zonnetje. Diesel vermaakte zich ook prima in de tuin.

‘s-Middags zijn we dan weer wel naar onze Oop gegaan. Dat bleek dit keer geen succes. Diesel was heel onrustig en liep nogal te piepen. Anders hobbelt hij eerst overal achter Pa aan, totdat die gaat zitten en dan gaat hij liggen slapen. Zo niet gisteren. Hij ging af en toe liggen, maar dat duurde maar kort en dan liep hij weer te ijsberen.  Ik dacht dat hij last had van de warmte, want hij liep ook behoorlijk te hijgen. Hij kon niet naar buiten, want daar was geen schaduw en in het appartement was het natuurlijk ook wel benauwd vergeleken met lekker in en uit tuin en kennel hobbelen en in ons huis met de tuindeur open. Dus ik heb het bezoekje maar heel kort gehouden. Pa snapte eerst niet wat er aan de hand was, want zo kent hij hem niet, maar toen ik had uitgelegd dat het waarschijnlijk door de warmte kwam, kon hij er wel inkomen. Een volgende keer blijven we wel wat langer.

Eenmaal weer thuis, stoof Diesel gelijk weer naar buiten en was er geen gedoe meer. Buiten heb ik toen eerst aardappelen geschild voor het avondeten en heb er daarna lekker gezeten met een tijdschriftje en een apéritiefje, totdat Lennart en Tammy kwamen. En eerlijk is eerlijk, zèlf vond ik het in m’n tuintje ook een stuk aangenamer dan in Pa’s huisje.

Posted 26 maart 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

Tagged with ,

5 responses to “Geen succes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Met dit weer is het inderdaad zonde om binnen te zitten hoor, daar zal Diesel het wel mee eens zijn.

  2. Diesel had groot gelijk!
    Trouwens Bea sterkte met je knie, beetje late reaktie maar ben zelf ook véél buiten. Tuin had giga achterstand en ook ik moet rustiger aan doen dan mijn koppie wil grrrrrrrrr, blijft zo wennen.Wat doen en dan weer even pas op de plaats. Wil zo graag mijn achterstallig onderhoud van de laatste manke;) jaren inhalen.Maar goed alles sal reg kom,ik ga weer aan de slag wél buiten hoor! Knuf voor Dieseltje en jij lekker genieten van alles wat je wel nog kan! Toedeledokie

  3. Ook hier in de tuin gewerkt, en de voortuin is klaar hoera!!! Diesel zal het wel sneller warm hebben dan Mandy, die krijgt er niet genoeg van maar in huis is het hier nog behoorlijk koel, zeker nu de CV ketel kapot is en de thermostaat er de brui aan heeft gegeven. Jammer voor Oop dat het bezoek door de warmte korter werd, maar je bent geweest!

  4. Oudere mensen hebben het graag een graadje warmer in huis🙂 Bij ouderenbezoek zit ik meestal in m’n hempie en zweet parelt op m’n voorhoofd.

  5. ja met dit weer , ben ik als Diesel , ook het liefst buiten
    maar ja soms kan het niet anders

Geef een reactie

