Jachttraining 27-3-12 en andere zaken   2 comments

Zo, de eerste jachttraining van het seizoen zit er weer op. Gisteravond was het zover. We zijn met z’n achten in een groep en hebben een trainer en helper die Diesel en ik al eerder gehad hebben. Die zijn ons toen ook al goed bevallen en dat gaat nu niet anders zijn verwacht ik. Er zitten 2 bekenden bij ons in de groep: één stel dat al een vorige keer bij ons in de groep zat en Yvette van De Paander (bij haar koop ik wel jachtkleding en –schoeisel e.d.). Het was heel fijn om weer in een groep te trainen. Dat is dan toch weer anders dan wanneer je het zelf een beetje bijhoudt. (Wat ik dus ook amper heb kunnen doen de afgelopen maanden.) Er worden weer de nodige puntjes op de i gezet. Wat m’n pootje betreft is het best redelijk gegaan, maar ik was blij dat ik voor die tijd toch maar 2 Ibuprofen had genomen. We hadden per slot van rekening gistermiddag ook nog een uurtje gewandeld, dus dat leek me geen slecht idee. Met eentje was het denk ik niet zo goed gegaan. Eenmaal weer thuis was het uittrekken van de laars erg pijnlijk, maar gelukkig duurde dat niet zo heel lang. Ben daarna ook direct met het pootje omhoog op de bank gaan zitten en heb ook het bloggen maar even laten zitten tot vandaag.

En vandaag hebben we weer gewoon lekker gewandeld en gezwommen (dat zwemmen deed Diesel dan hè, voor mezelf vond ik het nog wat frisjes ;)) Nu ligt hij in de kennel te genieten van een flink stuk runderkophuid

En, ook niet onbelangrijk, ik heb vandaag m’n winterbanden weer laten omwisselen voor de zomerbanden.

Op het blog van Jan Faes heb ik gelezen dat alles goed gaat met de pups van Hera en nu ga ik zo lekker in de tuin zitten met een tijdschrift en iets fris’. Boodschappen hoef ik niet te doen, want ik heb voor vandaag alles nog in huis en stofzuigen kan wel aan het eind van de middag, als het pootje weer een beetje bijgekomen is van het gesjouw.

2 responses to “Jachttraining 27-3-12 en andere zaken

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hahahahaha…..ik had al begrepen dat jij geen duik in de vijver zou nemen Bea. Fijn dat het goed gaat met de pups hoor. Voorlopig is het mooie weer op, en wordt het een stuk frisser, maar dit kunnen ze ons niet meer afnemen.

    • Altijd mooi een nest pups Bea maar het nest is voor het moedertje wel heel erg groot, fijn dat je de training hebt kunnen doen en echt zonder pijn zal het wel niet gegaan zijn. Inmiddels is het echt mooie weer even op vakantie en er staat een harde koude wind dus zwemmen wordt voorlopig niets😉 Diesel zal er zich wel niets van aantrekken, maar echt weer om er op uit te gaan vind ik het niet, daar moet je Bea voor heten!

Geef een reactie

