Die verdraaide meneer Murphy ……..   5 comments

Hij wil me maar niet met rust laten die verdraaide meneer Murphy.  boosheid-01

Al maanden zit hij me te pesten. Eerst dat gedoe met de knie, dan – en nog steeds – de enkel, Diesel  z’n lip en nu verdraaid noggerantoe een vervelende ontmoeting van de auto met een betonnen amsterdammertje! De stoom komt onderhand uit m’n oren.

Wij – zoon Sietse was mee – komen terug van de boswandeling met Diesel, draaien rechtsaf een straatje in, keurig om een Amsterdammertje heen. Komt er van de andere kant uit die zijstraat een vrij grote bak aan met een grijze mevrouw achter het stuur. Zij gaat linksaf. Ik wil haar met m’n stomme kop wat meer ruimte geven – was toch het Amsterdammertje al voorbij – ga iets meer naar rechts, staat daar nòg zo’n rotding. Krgggggggg. Kras van rechter voorportier tot en met achterportier. Stukkie van buitenkant wielkast en tot onze stomme verbazing héle wieldop weg! Spoorloos! We hebben ons gek gezocht. Sietse is nog een heel eind op de fiets die kant op geweest en heeft hem ook nergens kunnen vinden.

Toen hebben we eerst maar een bak koffie genomen voor de schrik. Daarna is hij naar huis gegaan en ik naar de verzekering en vervolgens het schadeherstelbedrijf. Kwam met allerlei afspraken (van míjn kant) ook nogal ongelukkig uit. Maar 10 april ‘s-ochtends kan ik hem brengen en dan moet ik hem als het goed is net nog vóór de forumdag (van het Drentenforum) terug hebben.

 

Het is zoals één van de forummers schreef:  “Ik kan daar maar 1 ding op zeggen…..:

http://www.youtube.com/watch?v=MgkJwKlOh9E

Posted 29 maart 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

Tagged with , , ,

5 responses to “Die verdraaide meneer Murphy ……..

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die Murphy laat je zeker niet met rust, hij heeft het wel maar heeft ons zijn wet achtergelaten, wat een pech allemaal meestal is drie keer scheepsrecht maar dat gaat nu niet op. Fijn te lezen dat de kleinste puppies worden bijgevoerd want Hera heeft wel een heel groot nest, nu gaat het zeker goed komen! Toi, toi, toi, zal ik maar zeggen, veel geluk zit er effe niet in Bea.

  2. mogge Bea
    ja dat is pech hebben
    ik kon wat die meneer in het filmpje vertelde niet verstaan
    maar zal zo iets zijn geweest als “laat die beton paaltjes staan”
    toch een fijne dag gewenst

  3. Wat heb je toch een pech.Maar geloof me er komen betere tijden. Ik zal voor je duimen dat het tij gauw mag keren.
    En dat die k—-t paaltjes mogen verdwijnen. Groetjes Anna

  4. Ja en die k.t paaltjes gaan ook nog es niet opzij ;-S

Geef een reactie

