Foto’s van Hera’s 12-tal   10 comments

Heb voor de liefhebbers, waaronder ikzelf uiteraard🙂, wat foto’s gepikt van het blog van Jan Faes. Mèt zijn toestemming natuurlijk. Zijn ze  niet om òp te vreten. En ze zijn mooi en gezond.

Moedertje Hera met kroost.

De zes reutjes. (Eentje moest op de rug om te laten zien dat er een piemeltje aan zit. ;))

De zes teefjes.

Hoog smelt gehalte weer. smileys

Posted 29 maart 2012 by Cybermum Netherlands in Varia

Tagged with , ,

10 responses to “Foto’s van Hera’s 12-tal

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een poepies Bea, een prachtig gezicht Moeder Hera met haar jonkies hoor.

  2. Wat een schattig gezicht Bea en zo te zien is moeder Hera druk bezet, ik hoop dat ze genoeg melk houdt!

  3. Geweldig leuk. Ze hebben ook wel iets van Dalmatiers🙂

  4. prachtig gezicht
    geen wonder dat je geen tijd hebt
    geniet de dag

  5. Ze zijn inderdaad schattig !!
    Zeg Bea, een vraagje. Ik zou heel graag in mijn e-mail (hotmail is dat) berichtjes kunnen ontvangen, wanneer één van mijn space-vrienden heeft geblogd. Kan dat ??
    Ik wens je bij deze ook een heel goed herstel van je enkel.
    Ze hebben je de laatste tijd inderdaad getrakteerd meid !
    Groetjes,
    Karina.

  6. Wat een schatjes zeg…lief hoor. Mooi fotos Bea.

    Een hele fijne weekeind jullie.. beetje raar weer hier.
    Beetje bewolkt dan weer zonneschijn.
    Ik ga terug naar mijn bed..ben niet zo heel erg lekker

    Groetjes Traceyxx

Geef een reactie

