Verrassing!   6 comments

En deze foto is van gisteren. Diesel vond dat hij mij maar eens een lekkere verrassing moest brengen.

Ondanks een woeste achtervolging door Lola, die het wel een lekker hapje scheen te vinden, bracht mijn brave beessie het knijn keurig bij mij.

En stìnken dat het deed!   Natuurlijk heb ik hem de hemel in geprezen,  maar ik was blij dat ik altijd een plastic tas in m’n jachtzak heb. Daar heb ik het in gedaan en ben toen met de auto naar de dichtsbijzijnde afvalbak gereden, om het daar in te dumpen.

Posted 1 april 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , ,

6 responses to “Verrassing!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja opeten gaat het niet meer worden, hihihi

  2. Die zou ik ook aan m’n baas overhandigen Bea🙂
    Volgens mij kan je je lelijk verslikken in een opgedroogd lijkje

  3. Jakkes, hoe lief ook bedoeld je zult het maar krijgen, gelukkig dat je een plastic tas bij je had nooit weg bij hondenkinderen😉

  4. Dit zijn verrassingen waarvan je tegen de gulle gever zegt, dat had je nu écht niet moeten doen!

  5. Prachtig vangst..en dat hij zo goed braaf is Bea. Goed getraind.
    Wou dat Ik mijn katten ook zo kon trainen..die brengen het liever naar huis toe..in de huiskamer zelfs grrrr..

    Groetjes Traceyxx

  6. Wat lief van Diesel dat ie je zo’n prachtig cadeau geeft!😉
    En wat is het filmpje leuk! en wat leuk van die puppies!!!! schattig zeg!
    Je ziet, ik moest even bijlezen…..
    oh, en dat matras, hahah! ik moest eerst goed kijken wat het was. Maar handig om op uit te rusten zou ik zeggen😉

Geef een reactie

