Voorbereiding?   7 comments

Zou iemand vast voorbereidingen hebben getroffen voor zwoele zomerse nachten? Ik moest er even aan denken toen ik dit vanmiddag bij onze boswandeling aantrof. Het lag in een grote, vrij diepe kom aan de rand van het bos, maar wèl zodanig, dat je het normaal gesproken vanaf de zandweg nèt niet kon zien. Nou kijk ik natuurlijk i.v.m. wat Diesel eventueel zou kunnen afleiden vaak iets verder dan m’n neus lang is, dus ik zag het wel.  Ben even van de weg af gegaan en heb staande op een verhoging aan de rand van de kuil maar even deze foto’s gemaakt.

Op de foto’s is het niet heel duidelijk, maar het was een echt groot matras.

Posted 2 april 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Natuur, Varia

Tagged with , ,

7 responses to “Voorbereiding?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat mensen toch achterlaten Bea in zo’n prachtig gebied…

  2. Hahaaaaaa het is weer weer voor de veldneukertjes Bea. Als je ze betrapt stuur je Diesel er maar opaf🙂

  3. haha
    ja denk eens terug , aan jaren her
    en houd diesel aan de lijn
    welterusten

  4. Ehhh ja dit is natuurlijk een stuk beter dan met je blote billen in de brandnetels te liggen *bloos*, maar natuurlijk is dit gedumpt en dat blijft schandalig!

  5. Het lijkt op een kleine kussen maar Ik lees dat het echt een hele grote matras is….wow…Lijkt wel een hooge nood heeft plaats gevonden!
    Misschien komen ze terug dan..anders laat je zoiets toch niet liggen ??🙂

    Bedankt voor bezoekje Bea…ben vandaag vrij dan morgen weer aan de bak.
    Groetjes Traceyxx

  6. Bea ik heb eens van een boswachter gehoord dat dit is voor beestjes die daar onderkruipen om zich te verschuilen.. Want ook ik zelf was heel verbaast dat dit achter gelaten word in het bos.
    Groetjes Anna.

  7. Vroeger ging het van “als het gras twee kontjes hoog is” maar er zijn ondertussen andere varianten in opmars, dat is hier wel duideljk…

Geef een reactie

