Onalledaags bezoek   4 comments

Even ècht kort nu, want mum is moe.

Zoals we gisteren hadden afgesproken is Hermien ons weer komen ophalen. Dit keer ging het “instappen” al een stuk vlotter. We hadden geluk met het weer ook, want vanochtend regende het, tijdens de wandeling scheen de zon en we waren nog niet lang thuis toen het weer begon te regenen.

En vanavond had ik me na het eten net lekker op de bank geïnstalleerd toen er nogal stevig op de bel werd gedrukt. Diesel sloeg aan en niet te zuinig dit keer, dus ik was benieuwd. Op mijn “plaats” ging hij trouwens wel direkt de bench in. Ik doe open en wat denk je? Staan er twee politiemannen voor de deur. Of ik ook wist van wie die zwarte auto aan de overkant van de straat was. Dat werd niet zo gezegd, maar er werd gewezen. Dus ik op m’n toffeltjes op het matje voor de deur om te kunnen zien welke auto ze bedoelden. Natte pantoffels, maar verder …………..   Een hele tijd later, toen ik de luxaflex voor het keukenraam liet zakken zag ik net een politie-auto wegrijden. De zwarte auto was ook weg. (Van achter het keukenraam kan ik die parkeerplek wel zien.) Joost mag weten wat er aan de hand geweest is, maar ik heb daar geen behoefte aan.

Posted 11 april 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

Tagged with ,

4 responses to “Onalledaags bezoek

Subscribe to comments with RSS.

  1. Blijft toch hangen twee van die snoeshanen voor de deur met zo’n vreemde vraag? Zou in ieder geval aangifte doen wbt die natte pantoffels grinnn. Niets ergerlijker dan natte pantoffels, …. toch??? en die zon had ik je, -zoals belooft- richting jullie gestuurd, weet je nog?
    Zonnig dagje Bea.

  2. is je leenauto stiekem verdachte???😉 hihhihi

  3. altijd vreemd zo’n situatie maar dat je niet meer wil weten lijkt me zeer verstandig, je weet tegenwoordig nooit wat er aan de hand is

  4. Soms heb je zoiets van waarom nu net hier bellen, ga eens naar de buren😉 Nu had jij natte pantoffels maar afijn de verwarming staat nog wel aan dus die werden wel weer droog. Gelukkig hadden jullie het wel getroffen met het weer toen jullie weg waren en dat was veel interessanter dan te weten van wie een auto is.

Geef een reactie

