Morgen forumdag   6 comments

Morgen is de jaarlijkse forumdag van het Drentenforum en ik heb er zó’n zin in!

Wij worden tussen 9.30 uur en 10.00 uur in Ellertshaar verwacht. Er is een heel leuk programma opgesteld door de organisatoren, maar daarover kan ik beter naderhand wat schrijven, als ik wat meer kan vertellen over hoe e.e.a. is verlopen.

De nodige voorbereidingen heb ik al getroffen. Vanochtend ben ik naar de HA geweest en is mijn enkel opnieuw ingetaped.  Nu heb ik zoals jullie weten dinsdagochtend m’n autootje weggebracht voor schadeherstel. Het zou op tijd voor de forum dag klaar zijn en ik zou gebeld worden wanneer ik hem kon ophalen. Ondertussen heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt en heb de hondendekens e.d. gewassen, dus die lagen ook al weer klaar.

Toen er om een uur of half vijf nog steeds niet gebeld was dat de auto klaar was, begon ik toch onderhand wel behoorlijk nerveus te worden en heb zelf maar even gebeld. Ze waren “nèt bezig hem af te bouwen” en ik kon hem tussen 17.30 u en 18.00 uur ophalen. Pfoe-oe-ie zeg. Stel je voor. Ik was al bang dat ik voor morgen zou moeten afzeggen, terwijl ik er zó naar uit had gekeken.

De tweeling heeft me geholpen de auto weer in te richten voor meneer Diesel. Hondenrek er in, hondendeken op de laadvloer en twee dekens aan de zijkanten voor het geval dàt. Zelf heb ik de spullen gepakt die ik morgen nodig heb en heb die alvast klaar gezet. Nu hoef ik morgenochtend alleen nog maar een fles water in de tas te doen en voer voor Diesel en na eerst voor de zekerheid nog even getankt te hebben kunnen we dan op pad.

DUS: morgen is mum op stap en heeft na thuiskomst vast geen puf meer om nog te bloggen. Ik wens iedereen nu dan ook maar een fijn weekend.

Posted 13 april 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with

6 responses to “Morgen forumdag

Subscribe to comments with RSS.

  1. klinkt goed, fijne dag morgen!!!!

    fijn weekend!

  2. Fijn dat je auto weer klaar is, zal je samen met Lola missen in het Rijssense bos.
    Geniet ervan morgen en een fijn weekend

    Hermien Gerritsen
  3. fijne dag toegewenst Bea.
    Ook voor jou een fijn weekend

  4. Voor jou ook en hele fijne dag en een fijn weekend.
    Lieve Groetjes Anna

  5. Ik ben hier een beetje aan de late kant, maar ik lees het verslag van deze dag dan wel.

  6. Een fijne dag wensen hoeft nu niet meer, maar dat is het ongetwijfeld geweest en dat lees ik dan wel. Een heel prettig weekend gewenst.

Geef een reactie

