Helaas …….   7 comments

Gisteren kreeg ik onderweg naar wat een leuke dag beloofde te worden een nogal alarmerend telefoontje. Het deed me besluiten gelijk rechtsomkeert te maken, na eerst nog even een van de organisatoren van de forumdag te hebben gebeld.

Dus helaas vandaag geen verslag van de forumdag. Met Diesel heb ik het wel goedgemaakt door elders een extra lange boswandeling met hem te maken. Ook om mijn eigen schrik er een beetje uit te lopen.

Gelukkig lijkt het inmiddels mee te vallen en verder wil ik er niet over uitweiden.

Posted 15 april 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

Tagged with

7 responses to “Helaas …….

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jammer Bea maar soms moet je idd prioriteiten stellen

  2. blij te lezen dat het mee viel
    wens je een goede nachtrust

  3. Gelukkig is het meegevallen Bea, maar zoiets gaat dan toch voor. Diesel zal het wel niet erg gevonden hebben die heeft zijn wandeling gehad.

  4. Hoi, Bea, we misten je bij het forumdag – maar belangrijker is dat het nu wel meevalt! Hartelijke groeten – en tot de volgende keer . . . .

  5. Gelukkig viel het mee. Er komt vast nog wel een volgende forum dag. Groetjes Anna

  6. wat het ook was, het viel gelukkig mee, maar de schrik zal nog wel effe blijven hangen, sterkte ermee. op naar de volgende forum dag, Diesel zal het je wel vergeven .

  7. Dat was dus een streep door de rekening Bea, gelukkig dat het meeviel.

Geef een reactie

