Natuurlijke feestverlichting   9 comments

Gisteravond zat ik op de bank toen mij ineens een compleet veranderd, oranje-achtig lichtschijnsel opviel. Ik ging naar boven en zag een bijzonder fraaie natuurlijke feestverlichting. Heb gauw het ouwe cameraatje gepakt dat ik nog op m’n werkkamertje heb liggen en heb vanuit het slaapkamerraam deze foto’s kunnen maken.

Posted 27 april 2012 by Cybermum Netherlands in Natuur, Varia

Tagged with ,

9 responses to “Natuurlijke feestverlichting

Subscribe to comments with RSS.

  1. Brand in de buurt? Mooi..:-!

  2. Nee, geen brand in de buurt gelukkig. Maar op een gegeven moment leek de lucht wèl in brand te staan.

  3. Erg mooi, deze combinatie van avondrood met regenboog lijkt me vrij uniek.

    Jetskefotografie
  4. prachtige fotos
    van een prachtig verschijnsel

  5. Hier had de lucht ook zo’n mooie kleur maar ik heb er geen foto van genomen, de jouwe zijn prachtig met die regenboog! Een heel prettig weekend Bea. Het is even heel moeilijk met WP ik moet via de lijst followers gaan want de Reader doet het niet *snik* er staat alleen “gereed met fouten op de pagina” en ik zie geen updates meer.

  6. waren zeker niet op de hoogte van de juiste datum 30 april is volgens mij maandag
    maar mooie kleuren en ook mooi vastgelecht.

  7. Knap gedaan Bea ! Ook heel knap dat je nog een oud operationeel cameraatje hebt liggen !!

  8. Een prachtig gezicht is dat altijd Bea, goed van jou dat je er deze mooie opnamen van hebt gemaakt.

  9. Wow schitterend genomen fotos Bea. Prachtig!

Geef een reactie

