Op verzoek   8 comments

Van Tracey heb ik begrepen dat ze uitkijkt naar foto’s van mijn tuintje. Hoewel er flink wat vorstschade was en er nog veel onderhoud gepleegd moet worden, begint het nu toch een beetje ergens op te lijken, dus ik zal een paar foto’s plaatsen. Misschien vinden anderen dat ook wel leuk.

Hier is er al vast eentje om je nieuwsgierig te maken.😉

De rest plaats ik samen met deze in een albumpje, dat ik in de loop van mei misschien nog wel aanvul.

8 responses to “Op verzoek

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie die blauwe hangdruifjes🙂 Ook Diesel is niet te beroerd om te poseren🙂

  2. Dit is een fraaie foto Bea, en die hangdruifjes zijn inderdaad erg mooi.

  3. ha die Bea
    ik net thuis van het werk en nog ff zitten de mailbox legen en wat krabbelen
    dit is vast een rustig hoekje in de mooie tuin van je , ziet er verzorgd uit
    nou als amsterdammer kan ik dat lied wel waarderen heb er ook veel op gewalst
    maar ja tulpen komen uit turkije haha
    ik wens je een goede nacht

  4. Als de blauwe regen bij jou al zo prachtig bloeit geef ik de hoop op dat de mijne nog leeft Bea, er zit nog helemaal niets aan zelfs geen blaadje *snik*, het ziet er inderdaad bij jou al heel mooi uit en ik moet nog heel veel doen, alleen voor is het nagenoeg klaar. Tuinen zijn geweldig maar het is wel een hele klus om het mooi te houden.

  5. Hey Bea, dat filmpje van die overstekende eendjes zet ik dadelijk op mijn site ! Bedankt hoor. Doodgereden worden, verzwakken en sterven in een straatrooster, ’t is allemaal al even erg ! Sorry dat ik mijn bedankje hier moet posten. Groetjes.

  6. well here I am🙂
    schitterend foto Bea..jah ben nieuwgerig naar meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!🙂

  7. Echt mooie fotos Bea…bloeid jou blauwregen nu al..? die van mij helemaal niet nog. Hij ziet er echt heel mooi uit, vind ook de kleur van de tulipen ook intense. En Diesel mooi te kijken hihihihihi. Wat voor boom is dat trouwens die je hebt staan?
    Ik had laast fotos gemaakt, van de omgeving misshcien plaats Ik ze ook binnenkort.
    Bedankt voor het maken van je tuin ablum, echt inspirende Bea.
    Groetjes en ook bedankt voor je bezoekje.
    Groetjes Traceyxx

    • Welke boom bedoel je? Als je dat kleintje bedoelt dat in een pot voor de kennel staat, dat is een mini-appelboompje. Dat is een paar jaar geleden speciaal gekweekt ter gelegenheid van het 12,5-jarig bestaan van een coöperatieve vereniging van hoveniersbedrijven, kwekerijen en tuincentra. De naam van het boompje ben ik helaas vergeten.

Geef een reactie

