Mum als filmmaker   4 comments

Deze had ik nog “op de plank liggen”. Ik heb hier 3 korte filmpjes achter elkaar gezet met een titelblad ervoor en een aftiteling erachter.

O en de knal die je hoort? Zo sluiten mijn buren hun deuren.

Posted 7 mei 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with ,

4 responses to “Mum als filmmaker

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een mooi en leuk filmpje Bea, eerst is Diesel aan het zoeken naar lekkere hapjes en dat lukt aardig, maar na die knal met de deur werd hij toch waaks en dan kan jij wel zeggen het zijn de kindjes, maar je weet het maar nooit! Het filmen wordt al beter en hier is Diesel echt prachtig op te zien, mijn complimenten aan de regisseur😉

  2. ja zeker de complimeneten voor de maker
    maar ook voor die mooie hond Diesel
    denk dat hij wel goed met kinderen kan

  3. Een leuk filmpje Bea, volgens mij komt de hoofdrolspeler in aanmerking voor een oscar hoor!

  4. Wat een leuke filmtje Bea….mooi hoor en die tuin ook van jullie. Goed gedaan Bea🙂

    Heb zelf ooit buren gehad en die liepen net als olifanten door het huis en schreeuwde als apen. lol..

    Zag net dat het een dakplataan boom is…wat Ik je toen vroeg.
    Prachtig die buxus duckie lol…nog even dan kunnen we ze mooi snoeien.
    Traceyxx

Geef een reactie

