Ben benieuwd   6 comments

Gisteravond heb ik eindelijk alles wat nodig is (denk ik) opgestuurd naar de FBC (Fok Beleids Commissie) van de (Nederlandse) Vereniging De Drentsche Patrijshond. De foto’s waren het lastigst om te maken, want die moeten ook aan bepaalde voorwaarden voldoen. En als je dan ziet dat sommige reu-eigenaren professionele dierfotografen daarvoor inhuren ……….. Dat was ik toch ècht niet van plan. Dat gaat me veel te ver.

Gelukkig heb ik via m’n hond hele fijne kennissen opgedaan, die heel bereidwillig waren om te helpen met de foto’s.  Zij hebben ook veel betere camera’s dan ik. De standfoto is gemaakt door iemand die ik ken via zowel de apporteertrainingen van de Vereniging als van het Drentenforum en is volgens mij perfect geschikt voor dit doel. De kopfoto is een uitsnede van een prachtige stoere foto van Diesel, die gemaakt is door degene die het forum indertijd heeft opgezet.

Nu dus eerst maar afwachten of ik niks vergeten ben op te sturen en wanneer hij op de dekreuenlijst komt te staan. Dàt hij er op komt te staan lijkt mij wel zeker, maar ik ben natuurlijk zwaar bevooroordeeld.😉 Dus ik ben benieuwd. Als het zover is, zal ik wel proberen een screenprintje te maken of zoiets. Dan kunnen jullie ook zien hoe dat er uitziet.

6 responses to “Ben benieuwd

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hopen dat het lukt Bea. Een dekreu-certificaat levert Diesel veel plezier en jou veel centjes op🙂

  2. en is het gelukt
    ik kom net van het werk
    neem ff de mails door
    en ga zo slapen
    trstn

  3. Rijk wordt je er ook niet van, maar het levert toch wel aardig wat geld op hoor Bea, dekgeld is nooit goedkoop geweest en het is altijd nog beter dan fokken want dat kost je alleen maar geld, het certificaat gaat er vast wel komen!

  4. Zo’n certificaat is toch wel mooi hoor Bea, voor die foto had je natuurlijk ook Henk kunnen vragen, dan was het vast goedgekomen.

Geef een reactie

