Wat zou hier gebeurd zijn?   9 comments

Tijdens één van onze struintochten door een bos trof ik langs een uiterst smal tussendoorpaadje, eigenlijk haast meer een wildspoor, dit aan. Ik vraag me nog steeds af wat het is. Eén van jullie enig idee? En kom me niet aan met uitgeborstelde vacht van een hond, want dat is het zeker niet. Dat zie ik wel op andere, meer toegankelijke plekken (zoals bij een bankje, of een parkeerplaats), maar dat líjkt er niet op.

Zelf heb ik minder prettige vermoedens, want we (d.w.z. Diesel en hondjes van medewandelaars) hebben op andere plekken ook wel eens een deel van een skelet(je) gevonden. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Er was verder daar in de buurt niks dergelijks te vinden en Diesel reageerde ook niet.

 

Ik kan het niet helpen, maar ik vraag me toch nog af wat hier gebeurd zou zijn.

Posted 20 mei 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent, Varia

Tagged with , ,

9 responses to “Wat zou hier gebeurd zijn?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dit heb ik ook nog nooit eerder gezien, inderdaad zie je wel eens van die plukken in een park bij een bankje liggen, maar dat is vaak veel donkerder van kleur.

  2. Geen idee, raadselachtig.

    Jetskefotografie
  3. Ik denk dat hier een vrijend paartje heeft gelegen en ik denk dat de dame in het vuur van de liefde haar nagels in het donzen dekbed heeft gezet🙂

  4. Het vrijende paartje van Henk laat ik maar effe zitten, maar het lijkt wel verdacht veel op de vulling van een donzen dekbed, ik neem niet aan dat er zoveel zwanen geplukt zijn.

  5. een konijn te grazen genomen?

Geef een reactie

