Rozendaal   7 comments

Rond het middaguur kreeg ik de vraag of ik naar Rheden kon komen om met een aantal andere forumleden en hun honden te gaan wandelen op het Rozendaalse Veld. Dat hoefden ze mij geen twee keer te vragen. Er was al eerder een afspraak in de maak en ik had al een aantal data doorgegeven waarop ik kon, maar er is toen iets tussengekomen en er is een nieuwe afspraak gemaakt waar ik nog niks over gelezen had. En vanmiddag kon ik dus gelukkig ook.

Geen lang verhaal hierover. We hebben heerlijk gewandeld met Corry en Sien, Nettie met Rana en Ita, Marian met Kiki en Herma met Boris en Joep! En de honden hebben zich ook heerlijk vermaakt duim

Hier zijn een paar foto’s. Ik maak binnenkort nog wel een albumpje met de rest erbij. Ga er dan ook nog een paar die door de anderen gemaakt zijn bij “plakken”.

van links naar rechts: Kiki, Diesel en Sien

Boris bij Herma op schoot en Joep naast haar op de grond

En een paar filmpjes

 

O dat zou ik bijna nog vergeten!

Zoals je je misschien herinnert kon ik door omstandigheden de  Drentenforumdag waarvoor organisatrices Sonja, Saskia, Margreet en Monika een berg werk hadden verzet, op het laatste nippertje helaas toch niet bijwonen.

Degenen die wél konden komen hadden een grote goodybag meegekregen en ze vonden het jammer dat Marian (die ook onverwacht niet kon, omdat Kiki loops was geworden) en ik er geen kregen. Maar geen nood:  er woont meestal wel iemand in de buurt die hem dan mee kan nemen!

En zo kwam onze goodybag dus bij Herma terecht waar hij een poos heeft gestaan en die van Marian en Kiki bij Nettie. En aangezien we nu dus met een groep gingen wandelen hadden zij eraan gedacht om die mee te nemen. En hij was rijkelijk gevuld!!!

Diesel (en Kiki ook begreep ik van Marian) heeft er al van gesmuld, want er lag een groot oor van het een of ander in en dat werd hier onmiddellijk uit de tas gevist en met overgave een Drentenmaag in gewerkt.

Posted 30 mei 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , , ,

7 responses to “Rozendaal

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ziet er gezellig uit Bea.🙂

  2. prachtig zo te zien hoe die mooie honden een plezier hebben
    dan hebben de baasjes het ook
    nu je tuintje zag er goed uit hoor
    fijne dag

  3. Seems like a very nice dogwalk in the forest. Myeself I can’t let my dog loose these days, he would be hunting nesting birds. And we are not allowed to let the dogs loose untill 21. augugust…

  4. Wat een heerlijk gezicht Bea, leuke foto’s en filmpjes waarop goed te zien is hoeveel plezier jullie en de honden hadden, mooi weer en veel gezelschap wat wil je nog meer!

  5. Geen twijfel mogelijk ….. dat was dik genieten Bea. filmpje 2 ziet er heftig uit maar gelukkig is het de schijn die bedriegt🙂

  6. Prachtig gezicht al die honden lopen door het bos…mooi omgeving ook! Leuke filmtjes Bea🙂

Geef een reactie

