Dappere Dodo en weer een wandeling   8 comments

Vanochtend heeft Diesel mij versteld doen staan. Terwijl ik druk met de stofzuiger in de weer was om zo ongeveer een kleine zandbak vol van meegenomen zand van het Rozendaalse Veld weg te werken (de rest ligt nog in de auto) bleef meneer stoïcijns liggen. Niet te geloven, hij smeert hem anders altijd gelijk naar de bench zodra hij er veilig langs kan. Ik dacht al dat ik om hem heen zou moeten zuigen, maar nee, gelukkig besloot hij toch maar naar de bench te gaan toen ik vlak bij hem was.

Gelukkig voor mijn onvolprezen hulp heeft zij morgenochtend toch genoeg te doen, want voor vanavond had ik 2 weken geleden dus al afgesproken om met Herma naar het Galgenveld in Borculo te gaan. Dus Diesel was vandaag weer spekkoper.🙂 Wij hebben ondanks af en toe wat gemiezer weer heerlijk gewandeld en de honden hebben dit keer ook kunnen zwemmen. Maar ja, de tent ligt hier dus weer vol zand.🙂

Een paar foto’s.

Gelukkig waren de honden hier aangelijnd. Diesel was veel te geïnteresseerd. Die zwaan kwam terug. En blazen dattie deed!

Herma droeg een fleurig regenhoedje.

En Herma bracht twee duiffies voor ons mee, dus nijn heeft nu gezelschap in de vriezer.

Nou vooruit, één fillumpie dan.

Posted 31 mei 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , , ,

8 responses to “Dappere Dodo en weer een wandeling

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat was boffen voor de honden en natuurijk ook voor jullie, hier heeft het de hele dag geplenst van de regen dus de pitbull mocht niet naar buiten, voor mij was het popje werpen maar deze keer geen gras en Joost mag weten op het vloerkleed, morgen hopelijk beter weer want Mandy vindt dit helemaal niets na alle wandelingen van de afgelopen dagen. Leuke foto’s Bea en het filmpje is ook leuk met die heerlijk enthousiaste hondenkinderen.

  2. ja zwaantjes kunnen behoorlijk agressief zijn , met een vleugelslag kunnen ze botten breken. heerlijk zo in de natuur te kunnen struinen, hier regent het niet veel maar als het regent plenst het, dus niet echt uitnodigend om erop uit te gaan . lekker muziekje weer.

  3. ook ik had gister geluk met de regen en hopelijk vandaag ook
    prachtig die fotos en filmpje weer het plezier springt er af
    fijne dag

  4. Mooie foto’s en een leuk filmpje Bea, zwanen kunnen behoorlijk te keer gaan, maak dan maar dat je weg komt.

  5. You seem to have some very nice dog-walks, with dogs running free. This is not allowed in my country between 1. april and 21. august. And if I did he would be away chacing all the birds that are now in our forests, much more than in winter. So we try to train without running free..

  6. In een serieus gevecht zou een zwaan wel eens het onderspit kunnen delven maar een hond bedenkt zich denk ik wel 2x als een zwaan blazend naar ‘m toe komt zwemmen🙂

  7. He een zwan! Prachtig fotos Bea….grappig dat Diesel bleef liggen terwijl je aan het stofzuigen was….net van moet dat nu..? Ik lig net lekker hihihihihihi

  8. Leuk je stem echt goed te horen🙂

Geef een reactie

