Chillen   11 comments

En na alle inspanningen van de afgelopen week gaan wij vandaag lekker chillen. Zó doen wij dat.😉

Deze foto’s zijn een tijdje geleden gemaakt door zoon Lennart met zijn mobiel en dus niet van top-kwaliteit, maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind ze leuk en ben er heel blij mee.

Posted 3 juni 2012 by Cybermum Netherlands in Diesel, mijn Drent

Tagged with , ,

11 responses to “Chillen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een leuke foto’s Bea en zo ontzettend herkenbaar, ’s avonds chillen Mandy en ik op precies dezelfde manier alleen heb ik toch wat meer ruimte op de bank, nog een heel fijne dag samen!

  2. Dit zijn zeker leuke foto’s Bea, echt een heel onstspannen tafereeltje hoor.

  3. Leuke foto’s Bea, hier wordt heerlijk genesteld🙂

  4. Top foto’s Bea. Zo lief. Die moet je koesteren.🙂

  5. kwaliteit valt reuze mee , ja daar is het nu ook lekker weer voor
    ik was naar de sportschool en had geluk met heen en weer fietsen , geen druppel regen gehad
    wens je nog een fijne chil dag

  6. Dat ziet er heerlijk relaxed uit Bea, als ik zo’n deken had ging ik daar op liggen bivakkeren. En wat leuk!!!! Die zwarte streep in je coupe. Geniet nog lekker van de rest van de zondag.
    Dikke knuff, San

  7. mogge Bea , benieuwd las ik
    nou wat fototjes van toen ik er was en vele van vroeger met een beetje geschiedenis van haar voorouders
    leer ik ook weer eens wat
    fijne dag

  8. Wonderful! My dog is only allowed in the sofa when I am there (and I am almost never). But he has his own sofa in my office, and his own chair in the livingroom…

  9. Nou…met mobile of niet ze zijn mooi geworden Bea. aaagh zo lekker knus liggen jullie op de bank🙂 wat een schatje Diesel..ligt er zo heerlijk bij.
    Je hebt het ook zo knus ingericht de bank..mooie kleed!🙂
    Groetjes Traceyxx

  10. Lekker knus samen op de bank en warm.

Geef een reactie

