Onder het mes   5 comments

Nee-nee, niet Diesel en ook ik niet, maar één van mijn vaste wandelmaatjes, Hermien. Zij is vorig jaar geopereerd aan een knie, waarbij toen een flinke quiste is verwijderd. Echter, het herstel wilde niet vlotten en ook met behulp van fysiotherapie ging het niet beter. Nadat ze inmiddels weer een aantal onderzoeken heeft ondergaan, o.a. een MRI-scan, is gebleken dat haar knieschijf totaal versleten is. En vandaag gaat ze dus onder het mes en krijgt ze niet een hele nieuwe knie, maar een knieschijf. Dat kan tegenwoordig, hoewel het nog niet heel veel gebeurt.

Als alles goed gaat mag ze misschien a.s. donderdag al weer naar huis. Dus mensen, als jullie nou even helpen duimen voor een vlot verloop van de operatie en een voorspoedig herstel, dan scheelt dat misschien weer. De eerste zes weken na de operatie mag ze nog helemaal niks en daarna kan langzaamaan de opbouw naar een normaal gebruik van been en knie plaatsvinden.

Gelukkig is een hele goede opvang voor Izzy en Lola voorzien, zodat ze daar tenminste geen zorgen over hoeft te hebben. Haar zoon en schoondochter, die nu ook al geregeld met de meiden gingen wandelen, vangen het zoveel als mogelijk is met hun werk op. En haar man, die nu de honden ook geregeld uitlaat en er ook wel mee gaat fietsen is er ook nog. En dan is er voor noodgevallen nòg wel een achtervang.😉

Hermien, meid, ik heb je gisteravond ook al even een mailtje gestuurd, maar hierbij nogmaals sterkte gewenst. Ik weet dat je van plan bent om als je straks weer goed bij je positieven bent m’n berichtjes hier te lezen dus: Hou je haaks! en laat me wanneer je dat weer kunt even weten hoe het gaat.

5 responses to “Onder het mes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gut, ik schrok al Bea! Het is te hopen dat de operatie goed en vlot verloopt.

  2. Wat lief van jou Bea, zo’n speciaal blog voor Hermien.
    Sterkte voor haar.

  3. beste wensen voor je vriendin

  4. Ook de beste wensen voor je vriendin van mij Bea en lief van je om dit te posten voor haar, ik zal mee duimen!

  5. Duimen voor een spoedig volledig herstel van Hermien, daar doen wij uiteraard aan mee. Zet ‘m op Hermien !

Geef een reactie

